Porsche predstavilo skvelú reklamu pre Super Bowl v štýle Rýchlo a zbesilo. V hlavnej úlohe elektrický Taycan

  • Pouličné preteky ako z akčného filmu, aj taká je reklama od Porsche
  • Počas Super Bowl sa automobilka svojou reklamou odprezentuje prvý krát od roku 1997
  • Taycan ako vozidlo, ktoré si získa každého
Porsche/Pexels
  • Pouličné preteky ako z akčného filmu, aj taká je reklama od Porsche
  • Počas Super Bowl sa automobilka svojou reklamou odprezentuje prvý krát od roku 1997
  • Taycan ako vozidlo, ktoré si získa každého

Dlho očakávaný zápas Super Bowl má svoj výkop naplánovaný na 2. februára v Miami a ako býva zvykom, pred jeho začiatkom rôzne svetové značky a spoločnosti predstavujú svoje reklamy, ktoré budú odvysielané počas tohto zápasu.

Výnimkou nie sú ani automobilky, no o prekvapenie sa tohto roku postaralo Porsche, ktoré sa k reklamám počas Super Bowl pripojí prvý krát od roku 1997, informuje portál Motor1.

Za tú dobu sa toho v automobilovom priemysle veľa zmenilo a stále viac automobiliek svoj marketing a plánovanie sústreďuje na elektromobilitu. Inak tomu nie je ani v prípade najnovšieho reklamného spotu od Porsche, kde sa v hlavnej úlohe predstaví ich plne elektrický športový model Taycan.

Predĺžená, 2,5 minútová verzia reklamy ponúkne okrem elektromobilu Taycan aj mnohé iné legendárne modely automobilky a skvelým spôsobom spomenie aj históriu značky. Na svedomí ju má podľa AdWeek reklamná agentúra Cramer-Krasselt, ktorá ju poňala ako krátky akčný film plný adrenalínových záberov, vtipných scén s trefným humorom a skvelou kamerou. V istých momentoch to pripomína scény z filmovej série Rýchlo a zbesilo.

„Konečne elektrické auto, ktoré si ťa získa. Úplne nový Taycan“ znie výrok v závere reklamy, ktorý skvelo nadväzuje na neočakávanú pointu celej reklamy.

View this post on Instagram

Twice round the world in the Porsche Taycan. Setting off from Oslo on 17th September, and arriving in Stuttgart 19 days later, Taycan Roadtrip Europe took in nine countries in total and gave no fewer than 365 members of the world’s media the opportunity to drive the new Porsche Taycan. At the beginning of the event, Mayk Wienkötter, Spokesperson Model Line Taycan and E-Mobility, said: “We have set out to demonstrate the thrilling way that the Taycan drives alongside its sheer usability, with a journey from city to city across Europe. This is only possible due to our car’s range, which is up to 450km according to WLTP, and efficient charging infrastructure that already exists.” Each day, the media would set off in a staggered convoy of anything up to 18 cars, with a blend of Taycan Turbo and Turbo S variants. In the weeks and months leading up to the event, the routes had been carefully curated to offer a mixture of city streets, exhilarating back roads and motorways, which included sections of de-restricted autobahn when the route reached Germany. A total of 87,930 km If the day’s route was long enough, a lunch and charging stop at one of IONITY’s charging stations was scheduled, with meals being served from an Airstream travel trailer, towed from stop to stop by a Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid, with a towing capacity of 3,000 kg. Charging times were never more than twenty minutes, and rates of 260 kW and above were recorded. Three stills photographers and two video crews were on hand throughout, ensuring that the media got the support they needed to do their jobs efficiently, capturing images as the Taycan travelled through some of the most iconic scenery in Europe. From the Scandinavian shoreline to the mountains of the Austrian Alps, from the windmills of the Low Countries to the forests of Germany, they recorded stunning images of the Taycan, which carries the Porsche DNA into the electric age. ⚡️⚡️⚡️#porschetaycan #taycan #porsche #porschecayenne #haribo #roadtrip #oslo #stuttgart #gothenburg #copenhagen #hamburg #bremen #amsterdam #mons #luxembourg #strassbourg #dornbirn #mondsee #muenchen #hof #berlin

A post shared by Porsche Taycan (@porsche_taycan) on

„Pozornosť a rozruch okolo reklám tejto veľkolepej udalosti z nej robí ideálne miesto pre získanie nových fanúšikov zábavným spôsobom, ktorý sa spája s témou športu – výkon a súťaživosť.“ uviedol prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Porsche Cars North America, Klaus Zellmer

Čítaj viac TU>>Porsche dnes odhalilo svoj prvý moderný elektromobil plný inovácií. Nechýbala ani pompézna svetová premiéra

Zdroje: Motor1, AdWeek

Najnovšie video