Prečo Bratislavu zaplavili farebné lopty?
- Do hlavného mesta sa podarilo vniesť úsmev.
- Do hlavného mesta sa podarilo vniesť úsmev.
Cez víkend sa v Bratislave objavili na rôznych miesta farebné lopty so smajlíkom. Podarenú kampaň má na svedomí UPC, ktoré oznamuje začiatok veľkého rebrandingu. Stavia na čistote, jednoduchosti a príjemných farbách. Zmena má však širší rozmer.
Zdieľaná alebo gig ekonomika totiž zásadne mení vzorec klasických biznis modelov. Zoberte si, že najväčší poskytovateľ taxi služieb na svete nevlastní jediný taxík. Najpopulárnejšie médium nevytvára žiadny obsah a jeden z najväčších poskytovateľov ubytovania nevlastní žiadnu nehnuteľnosť. Aj ty stále viac vyhľadávaš zážitky namiesto vecí? Je to úplne ok. Doba sa mení.
foto:Startitup/Soňa Vozárová
Kedysi bolo potrebné veci vlastniť, obklopovať sa materiálnymi vecami, ktoré boli symbolom statusu. Dnes je in nevlastniť, ale zdieľať. Nepotrebujete vlastniť káble, boxy a elektroniku, keď si chcete pozrieť kvalitný film alebo stráviť noc binge watchingom. Vyhľadávaš momenty, zážitky. Budúcnosť ľudstva je budúcnosťou, v ktorej budeme všetci pripojení na zdroje zábavy.
foto:Startitup/Soňa Vozárová
Značky sa snažia priblížiť ľuďom a poskytnúť im lepšiu zákaznícku skúsenosť. Výnimkou nie je ani UPC. Ľudia si tu povedali, že zjednodušia komunikáciu na jediné: úsmev, ktorý zaobalili do loga. Pointou je zabávať a spájať ľudí.
foto: Startitup/Linda Prebreza
„Veríme, že technológie môžu zlepšiť život k lepšiemu. Chceme byť ešte viac autentickí, inšpiratívni, dôveryhodní, jednoducho dobrí partneri.“ hovorí Karel Smrž, riaditeľ marketingovej komunikácie pre Česko a Slovensko.
zdroj: TS