Prečo Bratislavu zaplavili farebné lopty?

  • Do hlavného mesta sa podarilo vniesť úsmev.
dsc_8875-2
Startitup/Linda Prebreza
  • Do hlavného mesta sa podarilo vniesť úsmev.

Cez víkend sa v Bratislave objavili na rôznych miesta farebné lopty so smajlíkom. Podarenú kampaň má na svedomí UPC, ktoré oznamuje začiatok veľkého rebrandingu. Stavia na čistote, jednoduchosti a príjemných farbách. Zmena má však širší rozmer.

foto:Startitup/Linda Prebreza

Zdieľaná alebo gig ekonomika totiž zásadne mení vzorec klasických biznis modelov. Zoberte si, že najväčší poskytovateľ taxi služieb na svete nevlastní jediný taxík. Najpopulárnejšie médium nevytvára žiadny obsah a jeden z najväčších poskytovateľov ubytovania nevlastní žiadnu nehnuteľnosť. Aj ty stále viac vyhľadávaš zážitky namiesto vecí? Je to úplne ok. Doba sa mení.

foto:Startitup/Soňa Vozárová

Kedysi bolo potrebné veci vlastniť, obklopovať sa materiálnymi vecami, ktoré boli symbolom statusu. Dnes je in nevlastniť, ale zdieľať. Nepotrebujete vlastniť káble, boxy a elektroniku, keď si chcete pozrieť kvalitný film alebo stráviť noc binge watchingom. Vyhľadávaš momenty, zážitky. Budúcnosť ľudstva je budúcnosťou, v ktorej budeme všetci pripojení na zdroje zábavy.

foto:Startitup/Soňa Vozárová

Značky sa snažia priblížiť ľuďom a poskytnúť im lepšiu zákaznícku skúsenosť. Výnimkou nie je ani UPC. Ľudia si tu povedali, že zjednodušia komunikáciu na jediné: úsmev, ktorý zaobalili do loga. Pointou je zabávať a spájať ľudí.

foto: Startitup/Linda Prebreza

„Veríme, že technológie môžu zlepšiť život k lepšiemu. Chceme byť ešte viac autentickí, inšpiratívni, dôveryhodní, jednoducho dobrí partneri.“ hovorí Karel Smrž, riaditeľ marketingovej komunikácie pre Česko a Slovensko.

zdroj: TS

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech