Prémiová káva Nespresso prichádza na Slovensko. V Bratislave otvorí jedinečný koncept

Marianna Mikešová / 17. júna 2017 / Zo Slovenska

zdroj: Nespresso

Nespresso je lídrom v segmente kapsulovej kávy a dominuje trhu už 31 rokov. Z malej značky sa rýchlo rozšírila do 64 krajín sveta a teraz konečne prichádza aj na slovenský trh. Svoju prvú pobočku otvorí na jeseň v Bratislave.

Filozofia Nespresso vychádza z jednoduchého princípu. Umožniť každému pripraviť si šálku lahodnej a kvalitnej kávy v pohodlí domova tak, ako by ju prichystal profesionálny barista. A to často len jedným stlačením tlačidla. V priebehu niekoľkých rokov doviedla značka svoju myšlienku k dokonalosti. Po celom svete sa stala synonymom nielen pre porciovanú kávu jedinečnej kvality, ale aj pre svoje kávovary s inovatívnym dizajnom. Pochádzajú totiž z dielní svetových dizajnérov a pýšia množstvom ocenení Red Dot Design.

Foto: Nespresso

Od úplného začiatku je symbolom značky ikonická Nespresso kapsula. Nespresso Grand Cru káva je hermeticky uzavretá v kapsulách, ktoré chránia jej čerstvosť, chuť a arómu. Nie každý totiž vie, že mletá káva už po niekoľkých hodinách stráca väčšinu svojich aromatických látok. Pôvodné Nespresso kapsule boli navrhnuté tak, aby ladili s dizajnom kávovaru a aby boli vysoko funkčné a umožnili pripraviť dokonalú kávu ako z profesionálneho espresso kávovaru.

Foto: Nespresso

Táto zaujímavá značka čoskoro ovplyvní aj život slovenských kávičkárov. Od septembra 2017 spoločnosť zaháji obchodné aktivity na slovenskom trhu a pre Slovákov otvorí celý svet Nespresso spolu s jeho službami, zahŕňajúcimi e-shop a Nespresso Club so zákazníckou starostlivosťou a servisom. Už na jeseň sa milovníkom kávy predstaví jedinečný a nový koncept Nespresso Boutique v štýle „Celebrate the Coffee moments“, ktorý bude situovaný v obchodnom centre Eurovea.

Foto: Nespresso

Tento rok rozširujeme svoje pôsobenie na Slovensko, kde máme silnú základňu priaznivcov. Súčasne plánujeme expanziu ešte na ďalších nových 17 trhov sveta v nasledujúcich troch rokoch. Aktuálne je značka zastúpená v 64 krajinách sveta a v 393 mestách,“ uviedla Simone Jansen, Business Execute Officer Nespresso Česká a Slovenská republika.

Foto: Nespresso

Ani Slovensku sa nevyhli súčasné moderné trendy týkajúce sa kávy. Ľudia si prípravu, ale tiež samotné pitie, kávy užívajú ako malý rituál. Už to pre nich nie je len obyčajný nápoj, je to súčasť životného štýlu. Z bežných kávičkárov sa stávajú skutoční milovníci kávy, neboja sa experimentovať, objavovať nové druhy a chute. A práve túto rôznorodosť, ale súčasne aj konzistentnú kvalitu, im môže Nespresso ponúknuť, dodala Simone Jansen. 

Foto: Nespresso

Celosvetový úspech značky je postavený na prvotriednej kvalite, pretože obsahom kapsúl je výberová káva, ktorá prináša úplne novú dimenziu oproti tej komoditnej. Veĺkú úlohu tu tiež zohráva biznis model, ktorý je založený na dlhodobo udržateľnom rozvoji. Zodpovedný prístup ku káve sa začína už pri kávovej čerešni. Spoločnosť generuje väčšie hodnoty pre pestovateľov a dbá na ochranu životného prostredia.

Foto: pexels.com

Od roku 2003, v spolupráci s nevládnou organizáciou Rainforest Alliancia, rozvíja program Nespresso AAA Sustainable Quality. Vďaka tomu má priame väzby na viac ako 70 tisíc farmárov v 12 krajinách a podieľa sa na zlepšovaní kávového priemyslu. Zlepšuje tak napríklad kvalitu ich života aj poľnohospodárskej produkcie. Farmárom poskytuje praktickú podporu a školenia pre pestovateľov a zvyšuje tak ich čistý zisk.

Foto: Nespresso

Rovnako tak spoločnosť investuje do nových plantáží a miestnej infraštruktúry. Iniciatíva spoločnosti pod názvom The Positive Cup, teda pozitívna šálka, je snahou o zlepšenie trvalej udržateľnosti životného prostredia. Spoločnosť sa snaží šetriť životné prostredie a podľa toho vyvíja svoje produkty. Kávovary sú konštruované tak, aby boli energeticky šetrné, kapsule sú zas vyrábané z hliníka , ktorý umožňuje recykláciu. Pri pití svojej šálky kávy ako od profi baristu tak môžeš mať dobrý pocit nielen z chuti kávy. :)

Foto: Nespresso

Pridať komentár (0)