Reklama na Snapchate vás bude stáť 750 tisíc dolárov na deň

Michal Sorkovský / 27. januára 2015 / Business

V prepočte až 660 tisíc eur pýta Snapchat za jediný deň reklamy. Priveľa? Aplikácia začala už v októbri minulého roku testovať svoje prvé reklamy s dosahom až na 100 miliónov užívateľov. To zaujalo viacero veľkých spoločností, ktoré by chceli s obľúbenou appkou spolupracovať, Snapchat si ale za deň reklamy pýta viac peňazí ako napríklad Youtube.

Universal Pictures sa ešte koncom minulého roka stal prvým partnerom Snapchatu, keď sa v aplikácií objavili reklamy na film Ouija a neskôr aj na Dumb and dumber to (Blbý a blbší sú spať). Dnes, ako informuje AdWeek, pýta Snapchat za jednodňovú reklamu 750 tisíc dolárov. Napriek tejto sume je pravdepodobné, že užívatelia appky uvidia reklamy napríklad od Samsungu, Mc Donald’s, Macy’s či Electronic Arts.

 

Nevýhodou reklamy na Snapchate by mal byť fakt, že je prakticky nemožné zistiť, kto si ju v aplikácií prezeral. Nedá sa zistiť pohlavie či vek užívateľa aplikácie a teda jediné čo spoločnostiam zostáva je všeobecne rozšírený predpoklad, že užívateľmi sú mladí ľudia, a teda tí by mali byť aj target group, na ktorú by reklamy mali byť zamerané.

Čiastka, ktorú Snapchat požaduje je ale v porovnaní s inými pomerne vysoká. Napríklad Youtube si za deň reklamy pýta až o 250 tisíc dolárov menej, zatiaľ čo taký Instagram chce za mesačný reklamný kontrakt od 350 tisíc po 1 milión dolárov

 

Zdroj: AdWeek.com

Pridať komentár (0)