Rozbité koleno a pád na zem: „Bolťák“ vyštartoval, kým Slovenka ešte poriadne nesedela v taxíku

  • V Nitre sa udial incident s taxikárom služby Bolt
  • Šofér sa mal pohnúť s autom skôr, než žena nastúpila
  • Došlo k zraneniam
Taxislužba, platforma Bolt a zranenie na ruke
Bolt, Unsplash/Brian Patrick Tagalog
  • V Nitre sa udial incident s taxikárom služby Bolt
  • Šofér sa mal pohnúť s autom skôr, než žena nastúpila
  • Došlo k zraneniam

Známa a obľúbená medzinárodná platforma na prepravu osôb Bolt čelila v poslednom čase značnej kritike. Ako sme ťa informovali, Zuzana Kovačič Hanzelová na svojom Instagrame tento rok viackrát upozornila na príbehy žien, ktoré v taxíkoch jazdiacich pod platformou zažili skutočne nepríjemné situácie.

Napríklad, mladej Košičanke mal taxikár služby Bolt odparkovať auto na „škaredom mieste“ a následne jej „púšťal porno“, písala novinárka v príspevkoch na sociálnej sieti.

Aktuálne o ďalšej nepríjemnej skúsenosti s „Bolťákom“ informuje anonymná žena vo facebookovej skupine Klokočina – problémy obyvateľov. Ide o prípad z Nitry, v ktorom sa žena rozhodla obrátiť na ľudí v skupine s prosbou o pomoc. Podľa jej slov sa jej totiž po incidente nepodarilo skontaktovať s nikým zo spoločnosti.

„Viete mi niekto poradiť, ako sa dopátrať k niekomu, kto má na starosti taxíky Bolt v Nitre a normálne by so mnou komunikoval? Písala som kopec mailov, všade ma však odkazujú na ich aplikáciu Podpora, kde sa však vôbec nedá napísať správa ani s nikým od nich komunikovať,“ píše žena na Facebooku.

Odreté kolená

Žena ďalej v príspevku opisuje, čo sa jej prihodilo vo štvrtok (30. 3.). Podľa jej slov mal taxikár služby Bolt, ktorého si objednala spolu s manželom, vyštartovať ešte predtým, ako si sadla do auta. Žena spadla na zem, čo viedlo k poraneniam na jej kolenách. Fotografie následkov pádu uverejnila v príspevku.

„Chcem doriešiť situáciu po včerajšej jazde, keď pán taxikár vyštartoval skôr, ako som sedela v aute. Čo ma však mrzí, ani sa neunúval vystúpiť z auta, zo zeme ma zbieral manžel. Žiaľ, taxikár sa ani nespýtal, či netreba ísť do nemocnice, v cieli sa iba usmial a slušne pozdravil,“ vysvetľuje členka skupiny Klokočina – problémy obyvateľov.

Žena zároveň podotkla, že zranenia nemá vážne a nepotrebovala lekárske ošetrenie. „Mám roztrhané rifle, buchnutú ruku a rozbité koleno,“ opisuje. „Chcem len, aby nás nevozili taxikári bez chrbtovej kosti… Bola som v miernom šoku, manžel mu, samozrejme, vynadal, napísal recenziu a tým to skončilo,“ uzavrela poškodená žena.

Vyjadrenie platformy

Startitup sa v tejto súvislosti obrátil na spoločnosť Bolt. PR konzultantka spoločnosti Lucia Chovanová pre našu redakciu uviedla, že platformu incident mrzí a chystá sa ho prešetriť. Zároveň na používateľov aplikácie apelovala, aby podobné situácie ohlásili podpore.

„Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí, daný incident okamžite prešetríme a vyvodíme voči vodičovi primerané dôsledky. Vyzývame používateľov našej aplikácie, aby akýkoľvek incident hlásili nášmu podpornému tímu. Ten je vyškolený, aby situáciu ihneď preveril a následne vyvodzujeme dôsledky,“ uviedla spoločnosť v stanovisku pre Startitup.

S podporným tímom Boltu sa podľa PR konzultantky skontaktuješ priamo cez aplikáciu alebo pomocou e-mailu. Avšak každé mesto svoju vlastnú zákaznícku podporu, pričom nám Chovanová poskytla webovú adresu na oddelenie v Nitre.

V prípade hlásenia nespokojnosti či podobných incidentov tím platformy kontaktuje cestujúcich aj vodiča a zisťuje podrobnosti, uzavrela PR konzultantka pre Startitup.

Spoločnosť Bolt ešte vo februári tohto roka pre Startitup uviedla, že pracujú na vylepšení aplikácie v snahe predísť nepríjemnostiam. Vodiči by získavali krstné meno používateľa a jeho telefónne číslo, ak sa vodič rozhodol cestujúceho kontaktovať štandardným telefonickým hovorom namiesto hovoru alebo chatu prostredníctvom aplikácie.

„Keďže nám však záleží, aby sa používatelia našej platformy cítili bezpečne, aktuálne pracujeme na vylepšení aplikácie a zavedení tzv. maskovania telefónnych čísel.“

„To znamená, že si vodič s cestujúcim síce budú môcť zavolať, ale telefonický hovor prebehne cez telefónnu bránu a jeho účastníci si navzájom neuvidia svoje telefónne čísla,“ uvádza sa v stanovisku medzinárodnej platformy na prepravu osôb Bolt EST.

Zdroje: archív SIU, Facebook/Klokočina – Problémy obyvateľov, Účastník skupiny, Bolt

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá