Šéf Staffino: Počas úsporného módu sme makali na 120 percent. Očakávame zisk

  • Staffino má za sebou úspešný rok 2019 a očakáva aj úspešný rok 2020
  • Napriek koronakríze sa prešovskej firme darí viac, ako kedykoľvek predtým
Staffino
Startitup, Pixabay/Free-Photos
  • Staffino má za sebou úspešný rok 2019 a očakáva aj úspešný rok 2020
  • Napriek koronakríze sa prešovskej firme darí viac, ako kedykoľvek predtým

Na prvý pohľad jednoduchá appka, cez ktorú môžeš poďakovať za dobré služby prakticky ktorejkoľvek firme. Staffino už má v slovenských mobilných telefónoch zaslúžené miesto. Za touto službou sa však skrýva biznis väčší, než si možno vieš predstaviť.

Kríza neuškodila

Firme Staffino sa v poslednom čase mimoriadne darí, čo nám potvrdil aj zakladateľ a CEO Tomáš Rosputinský. Vlani malo Staffino zisk 36-tisíc eur pri tržbách 738-tisíc eur. Rok 2020 by mal byť minimálne rovnako úspešný.

Tento rok sme naštartovali výborne, vo februári a v marci sme mali rekordné tržby. Trend mal pokračovať, projekcie tržieb očakávali 30% medziročný nárast. Prvýkrát sme očakávali, že sa dostaneme k miliónovému obratu. Žiaľ, COVID tvrdo zasiahol našich retailových zákazníkov, mali sme teda niekde škrty, niekde úplne, niekde čiastočné,“ vysvetľuje Tomáš Rosputinský.

Väčšina klientov však po uvoľnení opatrení nabehla naspäť, cítime však opatrnosť v rámci nového biznisu. Pár kontraktov, ktoré boli v rokovaní sa z pochopiteľných dôvodov zastavilo alebo odložilo. Upravené projekcie sú však naďalej pozitívne, čakáme medziročný rast tržieb cca 10 až 15%, opäť očakávame dokonca zisk,“ dodáva.

Nosene: Príbeh značky, ktorá premenila sekáč na úspech

Úsporný mód nebol úsporný

Staffino patrí medzi „víťazov“ koronakrízy. Tajomstvom úspechu bol najmä zomknutý tím, ktorý podľa šéfa nabehol na dvojmesačný úsporný mód. 

Napriek tomu, tím pracoval na 120%, a to doslova,“ hovorí Rosputinský s tým, že vďaka tomu sa im v krátkom čase podarilo dosiahnuť významný úspech, zatiaľ čo vonku kosila biznis zubatá jednu firmu za druhou.

Kvôli historicky najväčšiemu medzinárodnému tendru, akého sa STAFFINO kedy zúčastnilo proti dvom najväčším svetovým firmám v rámci CX, sme za dva mesiace spustili dlho plánovaný modul dynamických feedback kampaní, ktoré budú samo-manažovateľné a plne prispôsobiteľné vďaka tuctu nových zaujímavých funkcionalít. Tento medzinárodný tender, kde sme stáli po boku gigantov nám ukázal, že vieme konkurovať kvalitou a cenou a byť atraktívny aj pre nadnárodné korporácie,“ vysvetľuje šéf.

Staffino má totiž pre firmy cenu zlata. Klienti šetria stovky tisíc eur vďaka tomu, že majú prehľad o správaní sa zákazníkov a vedia si udržať aj tých, ktorí by inak možno odišli. Firmám tiež pomáha hodnotenie zamestnancov, na základe čoho ich vedia férovo odmeňovať.

zdroj: Staffino

Svetové ambície

Práve vďaka týmto službám sa prešovskej firme darí preraziť aj vo svete. Tomáš Rosputinský už dnes vidí svetlo na konci tunela. „Trhy sa zobúdzajú a my veríme, že sme na stope nových potenciálnych medzinárodných kontraktov,“ hovorí.

Verím, že zopakujeme úspešný a víťazný príbeh v rámci siete JYSK, kde sme v 20 krajinách,“ pokračuje Tomáš s tým, že vďaka úspešným spoluprácam hrá Staffino o ďalšie zaujímavé korporácie, napríklad lekárne Dr. Max či nebankovku Cofidis. „Dr. Max dosahuje fantastické CX výsledky a prínos nášho systému pre riadenie siete, optimalizáciu výkonu ľudí už upútal Českú republiku, Poľsko a Rumunsko. Po úspešnej implementácii v českom a slovenskom Cofidise momentálne rokujeme s Poliakmi, ktorí naznačili možnosť spolupráce na globálnej úrovni,“ pochválil sa CEO.

Nové Staffino

Okrem spomínanej zásadnej zmeny srdcovej štruktúry feedback kampaní sme vylepšili aj ďalšiu našu unikátnosť, fókus na gamifikáciu zamestnancov (využívanie herných prvkov na školenie a testovanie, pozn. red.),“ uvádza Tomáš Rosputinský, keď príde reč na novinky.

zdroj: Staffino

Novinkou je aj modul pre firmy , kde budú zbierať zamestnanci CX odznaky, typu najrýchlejší feedback, alebo najdlhší feedback či najneskorší nočný feedback. Systém ponúka asi 20 rôznych odznakov, ktoré sa dajú kombinovať a variovať s úspechmi a výsledkami v rámci tvrdých metrík, ako počet vybavených zákazníkov, či spokojnosť zákazníka.

Tento modul momentálne implementujeme s Orange, VSE a českým VW Financial Services,“ spresnil.

Zdroj: Finstat.sk

Najnovšie video