Slováci prichádzajú s veľkou pomocou pre podnikateľov: E-shop zadarmo si vytvorí každý za 5 minút
- Medzinárodná konzultačná spoločnosť Adastra prichádza s riešením pre podnikateľov, ktorých koronakríza položila na kolená
- Spúšťajú projekt nakupene.online, vďaka ktorému si každý založí e-shop za pár minút
- Celá služba je kompletne zadarmo a predajcom pomôže získať nových potenciálnych zákazníkov
- Medzinárodná konzultačná spoločnosť Adastra prichádza s riešením pre podnikateľov, ktorých koronakríza položila na kolená
- Spúšťajú projekt nakupene.online, vďaka ktorému si každý založí e-shop za pár minút
- Celá služba je kompletne zadarmo a predajcom pomôže získať nových potenciálnych zákazníkov
S podporou malých a stredných podnikateľov prichádzajú experti na digitalizáciu predaja zo spoločnosti Adastra. Novovzniknutá platforma nakupene.online umožňuje každému predajcovi vytvoriť si jednoduchý e-shop, kde môže ponúkať svoj tovar a služby.
Adastra je medzinárodná konzultačná spoločnosť, ktorá dodáva komplexné riešenia uľahčujúce prechod do digitálnej éry, takto reaguje na krízu spojenú s koronavírusom.
Zameriava sa na spracovanie dát, ich analýzu, budovanie dátových skladov, na oblasti internetu vecí (IoT), big dát, umelej inteligencie, vývoja aplikácií vrátane mobilných či tvorbu marketingových a kreatívnych stratégií.
Noví zákazníci pre firmy v ťažkostiach
Hlavným cieľom projektu nakupene.online je bezplatné prepojenie malých a stredných podnikateľov s ich zákazníkmi.
„V prvej fáze chceme obchodníkom pomôcť zvládnuť situáciu počas krízového obdobia a tiež tesne po ňom vytvorením vyššieho dopytu po ich produktoch a službách. Podnikatelia tak môžu v praxi predávať bezpečnejšie, efektívnejšie plánovať svoje zdroje, budovať lojalitu u existujúcich zákazníkov a získavať nových klientov,“ vysvetľuje Standa Dvořák, CEO adastra.one a autor myšlienky projektu.
Cieľovou skupinou platformy nakupene.online sú drobní podnikatelia a obchodníci z radov reštaurácií, pizzerií, pekární, menších predajní zmiešaného tovaru (večierky), kaderníctva, záhradníctva, stavebnín, hračkárstva, ďalej menšie predajne oblečenia, kvetinárstva, cukrárne, servisy, športové potreby, akvaristiky, vinotéky a ďalšie.
Platforma sa zíde aj samostatne zárobkovo činným osobám (SZČO), ktoré ponúkajú svoj tovar z domova (napríklad pekárky, cukrárky atď.).
Nakupene.online prináša výhody tiež zákazníkom. Vďaka digitalizácii Adastra maximalizuje bezkontaktné odovzdávanie tovaru a vychádza tak v ústrety zvýšenému dopytu po tomto type nákupného procesu.
Projekt ponúkne zákazníkovi možnosť naplánovať si čas a termín vyzdvihnutia tovaru podľa vlastných preferencií a eliminuje tak prípadný kontakt s inými ľuďmi alebo čakanie na výdaj. „Zákazníci budú mať navyše k dispozícii prehľadnú databázu obchodníkov z okolia a ich produktov na jednom mieste,“ opisuje ďalšie benefity Standa Dvořák.
Ako to celé funguje?
Prihlásenie do platformy a nastavenie vlastného e-shopu bude predávajúcim trvať len niekoľko minút. Najprv zadajú informácie o vlastnej prevádzkarni, priradia zoznam tovarov, ktoré ponúkajú a vo finále vyplnia jeho dostupnosť pre vyzdvihnutie.
„Zákazník potom bude môcť od predajcu vďaka nakupene.online nakupovať, vybrať si termín výdaja tovaru a zaplatí priamo obchodníkovi pri vyzdvihnutí. Počítame aj so skorou integráciou platobnej brány, aby mohli zákazníci platiť online,“ hovorí Márius Maslo, CEO Adastra Slovakia.
Nakupene.online funguje ako webová služba a užívatelia si môžu stiahnuť aj mobilné aplikácie pre Android a iOS. Partnermi projektu sú adastra.one, Adastra, Acamar Outsourcing Services, Blindspot Solutions a Tatra banka.
„Aj keď si uvedomujeme, že existujú v tejto chvíli stovky skvelých nápadov, ako v dobe koronakrízy pomáhať, veríme, že drobní živnostníci ocenia možnosť prekonať zložité obdobie, ktoré pre nich môže byť z hľadiska prežitia ich biznisu fatálne,“ dodáva Márius Maslo zo spoločnosti Adastra.