Slováci sa môžu stať spolumajiteľmi firmy bratov Velitsovcov. Značka chce preraziť aj v USA

  • Bratia Velitsovci predstavili svoju značku Isadore verejnosti a už dnes sa môžeš stať spolumajiteľom tejto cyklistickej značky
  • Ich oblečenie mieri do sveta a chce zaujať hlavne nemecký trh
  • Firma aplikuje vo svojej výrobe aj ekologický prístup
Archív, Peter Velits
  • Bratia Velitsovci predstavili svoju značku Isadore verejnosti a už dnes sa môžeš stať spolumajiteľom tejto cyklistickej značky
  • Ich oblečenie mieri do sveta a chce zaujať hlavne nemecký trh
  • Firma aplikuje vo svojej výrobe aj ekologický prístup

Isadore Apparel, rozvíjajúca sa firma bývalých profesionálnych cyklistov – bratov Velitsovcov, hľadá v spolupráci s investičnou platformou Crowdberry investorov. Podiel v spoločnosti tak môžeš získať aj ty, minimálna investícia je určená na sumu 10-tisíc eur.

Spoločnosť, ktorá už 6 rokov vyvíja cyklistické oblečenie na základe vlastných reprezentačných skúseností a šije ho v slovenskej Makyte, má v úmysle odkrojiť väčší podiel z trhového koláča v nemecky hovoriacich krajinách.

Okrem toho má prémiová značka aj ďalšie zahraničné ambície. Na biznis „grand tour“ plánuje firma vyraziť do USA, Japonska, Kórei a Austrálie. Pomôcť jej má pritom 1,2 milióna eur, ktoré Isadore hľadá od investorov v rámci investičnej kampane.

zdroj: Archív, Peter Velits

Rast pomocou nových investorov

Zakladatelia spoločnosti, bratia Velitsovci, strávili na poli profesionálnej cyklistiky viac ako 10 rokov. Svoje skúsenosti zo zápolenia zúročujú dnes aj vo svojej podnikateľskej praxi. Na trh so športovými potrebami prinášajú vysoko funkčné a štýlové cyklistické oblečenie a doplnky prémiovej kvality.

Ich značka Isadore Apparel je jedinou športovou odevnou značkou, ktorá čerpá z praktických skúsenosti cyklistov priamo na najväčších závodoch sveta. Svojimi produktmi odpovedá na nenaplnené potreby cyklistov.

Okrem overených skúseností v nich aplikuje ekologický prístup a udržateľnosť výroby, ktorú Velitsovci zverili flexibilnej lokálnej Makyte. Od svojho vzniku spoločnosť dokázala vybudovať silnú globálnu online platformu so zastúpením na piatich kontinentoch a dosiahnuť obrat dva milióny eur.

Čítaj viac>> Bratia Velitsovci sa po skončení kariéry v pelotóne pustili do biznisu s „profi“ oblečením.

Ďalší rast by chcela podporiť vstupom nových investorov, ktorých hľadá prostredníctvom platformy Crowdberry.

„Investícia 1,2 milióna nám pomôže posilniť postavenie na zahraničných trhoch, najmä v Nemecku. To samotné v roku 2018 evidovalo viac ako 11 miliónov aktívnych športových cyklistov. Plánujeme posilniť online aj offline marketingové aktivity a rozšíriť našu distribučnú sieť. Od spolupráce s Crowdberry si sľubujeme nielen investičný kapitál, ale taktiež know-how a možnosť oslovenia investorov, ktorí nám v našom zámere aktívne pomôžu,“ uvádza Peter Velits, spoluzakladateľ spoločnosti Isadore Apparel.

zdroj: Archív, Peter Velits

Viac ako 6-ročné skúsenosti na trhu

„Spoločnosť Isadore Apparel sme do investičnej ponuky platformy vybrali pre jej úspechy na medzinárodnom trhu a rastový potenciál. Značka prináša jedinečnú konkurenčnú výhodu – skúsenosti zakladateľov so svetom cyklistiky prenáša do funkčnosti a štýlu produktov. Úspešný obchodný model, globálny e-shop so zastúpením na piatich kontinentoch má dnes obrat takmer dva milióny eur. Korešponduje tak s rastúcim záujmom o cyklistické odvetvie ako také a kopíruje trendy v životnom štýle nielen mladšej populácie,“ uvádza Daniel Gašpar zo spoločnosti Crowdberry.

Čítaj viac>> Takto sa naši športovci presadili v biznise. Podnikajú tam, kde by si to nečakal

„V neposlednom rade sa jedná o modernú slovenskú rodinnú firmu so 6 ročnou históriou, etablovanou pozíciou u zákazníkov z celého sveta a profesionálnym vedením. To predstavuje základ pre úspešný rozvoj, a tým aj zhodnotenie investície pre investorov. Aj preto behom 3 týždňov od uverejnenia príležitosti na platforme prejavili investori záujem investovať v hodnote cez 900 tisíc eur. Sme radi, že takéto firmy na Slovensku vznikajú a že prostredníctvom Crowdberry otvárajú možnosť pridať sa k svojmu príbehu aj lokálnym investorom“, dodáva Gašpar.

Cyklistika sa v posledných rokoch rozšírila medzi široké masy, pre ktoré sa stala životným štýlom. Túto myšlienku podporujú rastúce čísla cyklistického trhu. Podľa Grand View Research a Reuters sa do roku 2025 očakáva nárast cyklistického priemyslu na hodnotu 75,5 miliárd USD s priemerným ročným rastom 6,1 % v období 2014 – 2025. V odvetví cyklistických odevov sa očakáva do roku 2025 nárast na 4,5 miliardy USD, z 2,5 miliardy USD v roku 2017.

Zdroje: TS

Najnovšie video