Slovenská mliekáreň Malý gazda chce vyše pol milóna eur, záujem má už 40 investorov
- Minimliekáreň má záujem expandovať do zahraničia
- Firma už ukončila vývoj nových produktov a nastavila marketing
- Minimliekáreň má záujem expandovať do zahraničia
- Firma už ukončila vývoj nových produktov a nastavila marketing
Rodinná mliekáreň Malý gazda expanduje a hlási sa o ďalšie investície. Podarilo sa im už získať vyše 400-tisíc eur. Ich cieľ je 550-tisíc. Zapojených je zatiaľ 40 investorov, ktorých zastrešuje investičná platforma Crowdberry.
Spoločnosť má aj zahraničné ambície. „Aby firma dokázala naplno využiť potenciál trhu a profesionalizovať svoje fungovanie pre ďalší rozvoj, zakladatelia Malého gazdu nás koncom roka 2018 oslovili so zámerom získať rastovú investíciu a priniesť na trh nové rady produktov s cieľom domácej a zahraničnej expanzie,“ opisuje situáciu platforma Crowdberry.
Podľa dostupných informácii sa v máji podpisovali prvé investičné zmluvy. Tento fakt znamenal pre spoločnosť možnosť nákupu novej výrobnej linky a termizátora. Firma už ukončila vývoj nových produktov a nastavila marketingovú a mediálnu kampaň.
Chcete sa stať súčasťou nášho príbehu? Pripojte sa k investičnej kampani Crowdberry a spolu s nami sa môžete podieľať na…
Gepostet von Minimliekareň Malý gazda am Montag, 19. August 2019
Podľa Crowdberry, Malý gazda tento rok navýšil svoje zisky už o 76 percent. Za rok 2018 mal Malý gazda obrat takmer 600-tisíc eur. Produkty spoločnosti sú vo viac ako 300 prevádzkach na Slovensku.
Situácia však nebola vždy ideálna a spoločnosť zaznamenala prepad tržieb v roku 2017 o 55-tisíc eur. Zisk za rok 2018 bol vyše 3-tisíc eur čo je až o takmer 22-tisíc menej ako rok predtým.
Malý gazda je na trhu od roku 2013 a vyrába mliečne produkty v sklenených nádobách ako jogurty alebo dezerty. Ich ambíciou je stať sa lídrom vo svojom segmente.
Zdroj: Crowdberry, Malý gazda, Finstat