Slovenská mliekáreň Malý gazda chce vyše pol milóna eur, záujem má už 40 investorov

  • Minimliekáreň má záujem expandovať do zahraničia
  • Firma už ukončila vývoj nových produktov a nastavila marketing
zdroj: TASR
  • Minimliekáreň má záujem expandovať do zahraničia
  • Firma už ukončila vývoj nových produktov a nastavila marketing

Rodinná mliekáreň Malý gazda expanduje a hlási sa o ďalšie investície. Podarilo sa im už získať vyše 400-tisíc eur. Ich cieľ je 550-tisíc. Zapojených je zatiaľ 40 investorov, ktorých zastrešuje investičná platforma Crowdberry.

Spoločnosť má aj zahraničné ambície. „Aby firma dokázala naplno využiť potenciál trhu a profesionalizovať svoje fungovanie pre ďalší rozvoj, zakladatelia Malého gazdu nás koncom roka 2018 oslovili so zámerom získať rastovú investíciu a priniesť na trh nové rady produktov s cieľom domácej a zahraničnej expanzie,“ opisuje situáciu platforma Crowdberry.

Podľa dostupných informácii sa v máji podpisovali prvé investičné zmluvy. Tento fakt znamenal pre spoločnosť možnosť nákupu novej výrobnej linky a termizátora. Firma už ukončila vývoj nových produktov a nastavila marketingovú a mediálnu kampaň.

Chcete sa stať súčasťou nášho príbehu? Pripojte sa k investičnej kampani Crowdberry a spolu s nami sa môžete podieľať na…

Gepostet von Minimliekareň Malý gazda am Montag, 19. August 2019

 

Podľa Crowdberry, Malý gazda tento rok navýšil svoje zisky už o 76 percent. Za rok 2018 mal Malý gazda obrat takmer 600-tisíc eur. Produkty spoločnosti sú vo viac ako 300 prevádzkach na Slovensku.

Situácia však nebola vždy ideálna a spoločnosť zaznamenala prepad tržieb v roku 2017 o 55-tisíc eur. Zisk za rok 2018 bol vyše 3-tisíc eur čo je až o takmer 22-tisíc menej ako rok predtým.

Malý gazda je na trhu od roku 2013 a vyrába mliečne produkty v sklenených nádobách ako jogurty alebo dezerty. Ich ambíciou je stať sa lídrom vo svojom segmente.

Zdroj: Crowdberry, Malý gazda, Finstat

Najnovšie video