Slovenský Lidl a značka Fusakle spojili sily. Vytvorili najviac cool ponožky

  • Lidl Slovenská republika má exkluzívny merch pre zamestnancov
  • Slovenská firma Fusakle vytvorila pre obchodný reťazec originálne ponožky
lidl fusakle
LinkedIn/Lidl Slovenská republika
  • Lidl Slovenská republika má exkluzívny merch pre zamestnancov
  • Slovenská firma Fusakle vytvorila pre obchodný reťazec originálne ponožky

Lidl spustil vlastný merch aj na Slovensku. Spojil sa so slovenským výrobcom ponožiek Fusakle a vytvoril kolekciu originálnych ponožiek, ktoré len tak nikto neprehliadne. Nie je však pre bežných smrteľníkov, len pre zamestnancov spoločnosti. Tí si môžu veselé ponožky objednať cez interný portál. 

Už dlhšie sme sa na oddelení HR marketingu pohrávali s myšlienkou vytvoriť interný Lidl „merch“ pre zamestnancov. S vytvorením benefitného portálu preto vznikol priestor, ako môžeme kolekcie Lidl oblečenia dostať k zamestnancom, ktorí o nich majú záujem. A tak sme sa s oddelením Firemnej kultúry dohodli, že budeme v rámci benefitnej ponuky pravidelne prinášať aj nové kolekcie nášho Lidláckeho merchu, ktorý sa nedá nikde kúpiť. Je vymyslený a vyrobený priamo pre nás,“ cituje Lidl na sociálnej sieti LinkedIn tím-koordinátorku HR Marketingu Veroniku Bátorovú. 

Ponožky s logom vytvorila slovenské firma Fusakle, ktá je známa svojimi originálnymi nápadmi a dizajnami. Okrem ponožiek majú momentálne v ponuke aj originálne rúška.

Fíni ich vydražili až za 6 000 eur. Ľudia sa pre LIDL tenisky zbláznili, sú nedostatkový tovar

Lidl už v minulosti vytvoril merch aj pre zákazníkov, no na Slovensku sme sa originálnych tričiek, tenisiek či ponožiek ešte nedočkali. Originálne Fusakle sú len pre zamestnancov reťazca. Trúfame si však povedať, že by sa predávali minimálne rovnako dobre, ako teplé rožky. O kolekciu Lidl bol veľký záujem a jednotlivé kúsky sa dnes predávajú aj za tisíce eur.

Zdroj: Lidl

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá