Starbucks otvorí historicky prvú prevádzku v centre hlavného mesta

  • V poradí siedma prevádzka amerického kaviarenského koncernu na Slovensku otvára o pár týždňov novú prevádzku
  • Na Hlavnom námestí v Bratislave si tak budeš môcť už čoskoro vychutnať kávu bez toho, aby si musel ísť do jednej z prevádzok v nákupných centrách
TASR
  • V poradí siedma prevádzka amerického kaviarenského koncernu na Slovensku otvára o pár týždňov novú prevádzku
  • Na Hlavnom námestí v Bratislave si tak budeš môcť už čoskoro vychutnať kávu bez toho, aby si musel ísť do jednej z prevádzok v nákupných centrách

Starbucks otvorí svoju úplne prvú prevádzku v centre hlavného mesta. Odkedy ho v roku 2016 priniesla na slovenský trh spoločnosť AmRest Coffee SK, reťazec svoje prevádzky otváral len v nákupných centrách. Vznik novej prevádzky však okoloidúci môžu už niekoľko dní vidieť v Starom meste, na rohu ulíc Zelená a Sedlárska.

Otvorenie je naplánované v najbližších týždňoch, ale presný dátum zatiaľ nemôžeme špecifikovať,“ povedal pre Startitup PR Consultant agentúry For PR Filip Púchovský.

Viac čítaj TU>>Starbucks otvoril prvú kaviareň mimo hlavného mesta

Zákazníci si otvorenie kaviarne v historickom centre hlavného mesta žiadali veľmi dlho. Nájsť vhodný priestor však nie je jednoduché a tak to nejaký čas trvalo.

Pre turistov či ľudí, ktorí sa radi centrom mesta prechádzajú, je v takmer všetkých európskych mestách úplne prirodzené, že sa v jednej z mestských kaviarní zastavia a sadnú si tam. Starbucks patrí k vyhľadávaným kaviarenským sieťam mnohých, a preto je otvorenia kaviarne jednoznačne skvelým strategickým ťahom aj pre Bratislavu.

Suma, ktorú za prenájom v centre mesta mesačne spoločnosť platí, je podľa Púchovského predmetom zmluvného tajomstva.

Ak sa necítiš dobre v preplnenom obchoďáku, choď na Starbucks do centra

V bratislavských nákupných centrách je v súčastnosti 5 kaviarní Starbucks. Posledná otvorená a zároveň prvá, ktorá vyšla za hranice hlavného mesta, sa nachádza v žilinskom Auparku.

Zákazníci sa delia do špecifických skupín s rôznymi potrebami. Ľudia nechodia do obchodných centier z dôvodu, aby si dali kávu, ale radi si ju vychutnajú počas svojej návštevy. Kaviareň v centre mesta si určite nájde svojich stálych zákazníkov, ktorí sa necítia dobre v preplnenom obchodnom dome,“ uvádza F. Púchovský a zároveň dodáva, že nová kaviareň obslúži úplne inú cieľovú skupinu, než je tá v bežných nákupných centrách.

Od príchodu na Slovensko sa im extrémne darí

Sieť kaviarní Starbucks zastrešuje na slovenskom trhu spoločnosť AmRest Coffee SK s.r.o. Tým sa od otvorenia prvej prevádzky v roku 2016 darí čím ďalej tým viac. Slováci sú na zahraničný koncern zvyknutí, a nie je im ľúto dať za kávový nápoj o niekoľko eur viac.

Podľa Finstatu im v roku 2018 stúpli tržby na 2,6 milióna eur a získ sa z červených čísel vyšplhal na 27 310 eur.

Zimným bestsellerom je v zahraničí už dlhodobo kultové Pumkin Spice Latte. Tak je to aj na Slovensku, hoci podľa slov Púchovského závisí od typu zákazníka.

Vo všeobecnosti však dostávame najväčšiu odozvu na naše sezónne nápoje, ako je napríklad Pumpkin Spice Latte na jeseň alebo Gingerbread Latte v aktuálnom zimnom období,“ prezrádza Púchovský. 

Reťazec má v pláne kamenné prevádzky rozširovať nielen v Bratislave, ale aj do ďalších slovenských miest. Ako sme už nedávno avizovali, kaviarenská sieť sa pomaly, ale isto presúva aj na východ Slovenska.

Zdroj: Finstat

 

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá