Súťaž ECOidea podporuje vznik inovatívnych myšlienok u mladých

  • Už o týždeň prebehne otvorenie súťaže ECOidea, ktorá ponúka mladým ľuďom prihlásiť svoje nápady prostredníctvom online formulára a vyhrať ceny v hodnote 3 000 €. Najlepšie nápady navyše získajú mentora a prístup do troch coworkingových priestorov na Slovensku.
  • Už o týždeň prebehne otvorenie súťaže ECOidea, ktorá ponúka mladým ľuďom prihlásiť svoje nápady prostredníctvom online formulára a vyhrať ceny v hodnote 3 000 €. Najlepšie nápady navyše získajú mentora a prístup do troch coworkingových priestorov na Slovensku.

Cieľom súťaže je povzbudiť mladých ľudí, aby sa zamýšľali nad súčasnou produkciou vo svete a motivovať ich k využitiu vlastného potenciálu pre pozitívnu zmenu v spoločnosti. Do súťaže sa môžu prihlásiť mladí ľudia vo veku 15 až 25 rokov. Podmienkou zapojenia sa je vyplnenie prihlasovacieho formulára na stránke www.sobi.eco/ecoidea, kde je potrebné uviesť základné údaje o nápade – eko dizajne nového produktu.

Súťaž má 3 kategórie, do ktorých môžu mladí ľudia prihlasovať svoje dizajny:

  1. Interiérový a úžitkový dizajn
  2. Módny dizajn
  3. Voľná kategória

„Ak chceme žiť v prosperujúcej modernej krajine, musíme ísť príkladom a dávať ľuďom reálne možnosti uplatnenia sa. Našou súťažou chceme povzbudiť mladých, aby sa zamýšľali nad dnešným systémom výroby a nasmerovať ich na ekologický rozmer produktov,“ vysvetľuje Tomáš Horváth, riaditeľ značky sobi.eco, hlavného organizátora súťaže.

Prihlášky vyhodnotí odborná komisia, ktorá bude posudzovať nasledovné aspekty:

  1. udržateľnosť produktu, najmä s ohľadom na životné prostredie,
  2. jednoduchosť výroby a realizovateľnosť,
  3. uplatniteľnosť na trhu,
  4. originálnosť.

zdroj: ECO idea

Najlepšie dizajny postúpia do druhého kola, v rámci ktorého získajú odborného mentora na vytvorenie funkčného prototypu. Prototypy z druhého kola budú prezentované na verejnom podujatí na jar 2020 a následne vyhodnotené a ocenené. Najlepšie nápady s prototypmi získajú vecné ceny a možnosť spolupráce na výrobe daného produktu na Slovensku.

Hlavnou cenou súťaže je elektrokolobežka Inmotion. Za svoje nápady môžu mladí vyhrať aj 3x ročný paušál od Telekomu, 3x kompletnú zubnú výbavu od Curaprox, udržateľnú kozmetiku od dm drogerie markt, Naturlove a Bezobalis, poukážky na nákup v Martinus, lístky na Night of chances od Nexterie a eko-etické produkty od značky sobi.eco.

zdroj: ECO idea

Otvorenie súťaže bude 26.9.2019 od 17:00 v priestoroch Satori Stage. Prihlasovanie bude otvorené od podujatia v Satori Stage do 15.11.2019 prostredníctvom online formulára na stránke: www.sobi.eco/ecoidea.

Ambasádormi súťaže sú:

  • Marián Čaučík, riaditeľ Dobrej noviny a držiteľ štátneho vyznamenania, Pribinov kríž II. triedy, za mimoriadne zásluhy o sociálny rozvoj Slovenskej republiky.
  • Dominik Porvažník, mládežnícky delegát SR pri OSN 2018/2019.
  • LaFlorita – Katarína Peterová, Slow fashion blogerka.

Partnermi súťaže sú:

  • IUVENTA – Slovenský inštitút mládeže
  • Nadácia EPH
  • Inštitút pre aktívne občianstvo
  • Nexteria
  • Night Of Chances
  • Telekom SK
  • Curaprox Slovensko
  • dm drogerie markt Slovensko
  • Martinus
  • Ekocharita Slovensko Slovensku
  • Muziker
  • I AMbitious
  • Sa Uvedom
  • Naturlove
  • BEZOBALiS
  • Talentway
  • Startitup
  • HubHub
  • Tabačka Kulturfabrik
  • Fleck Coworking

 

Viac sa o otváracom podujatí súťaže ECOidea dozviete na Facebooku:

https://www.facebook.com/events/383820415848094

Zdroj: TS

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech