Súťaž Podnikové médium roka

  • Efektívna a kvalitná distribúcia posolstva či hodnôt značky je aktuálnou témou 16. ročníka súťaže Podnikové médium roka. Existuje nespočetne veľa možností, spôsobov, foriem, štýlov ako uchopiť komunikáciu.
  • Efektívna a kvalitná distribúcia posolstva či hodnôt značky je aktuálnou témou 16. ročníka súťaže Podnikové médium roka. Existuje nespočetne veľa možností, spôsobov, foriem, štýlov ako uchopiť komunikáciu.

Súťaž sa zameriava na niekoľko z nich, pričom svoj priestor majú tak tradičné formy, ktoré stále plnia svoj účel a zámer značky, ale aj moderné formy komunikácie.  Súťažné práce môžu prihlasovať agentúry, firmy, ale aj štátne a mimovládne organizácie do konca marca.

Súťaž je určená pre široké spektrum foriem firemnej komunikácie. V tejto jedinečnej súťaži je priestor pre podnikové printové média (noviny, magazín atď.), ktoré sú určené pre klientov, dodávateľov alebo pre zamestnancov. Svoje kategórie majú aj letáky, brožúry, časopisy či firemné kalendáre. Pozornosť sa venuje aj komunikácii v online prostredí. Firemné alebo produktové web stránky, facebookové a instagramové profily sú už neoddeliteľnou súčasťou ucelenej komunikácie spoločností a v súťaži majú svoje miesto. Zaujímavou kategóriou je audiovizuálna prezentácia, viral a voľné formy.

Zobraziť celú galériu (2)
zdroj: Podnikové médium roka

Súťaž je určená komerčným subjektom, reklamným a PR agentúram a svoje práce pravidelne prihlasujú aj mestá, mimovládne a štátne inštitúcie.  Prihlásené práce posudzuje 5-členná odborná porota v 15 kategóriách. Každoročne sa udeľujú aj špeciálne ocenenia, vrátane ceny GRAND PRIX. Víťazi jednotlivých kategórií sú oprávnení používať certifikát, logo a titul  Podnikové médium roka. Súťaž organizuje občianske združenie Klub podnikových médií už šestnásťkrát v spolupráci s Non-Stop Production.  Partnermi súťaže je agentúra PBR Communication Agency, SITA, TASR a Startitup.sk.

Prihlášky súťažných prác, ktoré boli realizované v roku 2018, je potrebné zasielať do 31. 03. 2019.

Súťažné kategórie 16. ročníka Podnikové médium roka:

  1. Podnikové noviny
  2. Podnikové časopisy – externá komunikácia
  3. Podnikové časopisy – interná komunikácia
  4. Časopisy škôl a tretieho sektora
  5. Noviny a časopisy rozpočtových organizácií
  6. Webové stránky
  7. Podniková brožúra a leták
  8. Audiovizuálna prezentácia
  9. Virál
  10. Výročná správa
  11. Elektronický magazín
  12. Facebook stránky
  13. Instagramový profil
  14. Podnikový kalendár
  15. Voľné formy

 

Bližšie informácie o súťaži: 

www.facebook.com/podnikovemediumroka

www.podnikovemedium.sk

e-mail: podnikovemedium@gmail.com

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá