Takmer 100 eur na hodinu za sledovanie videí: Záujemcovia musia spĺňať niekoľko podmienok

  • Pokiaľ na TikToku tráviš niekoľko hodín denne, môžeš mať za to aj zaplatené
  • Stačí splniť niekoľko podmienok a práca môže byť tvoja
tiktok mobil prieskum
Ilustračný obrázok, Unsplash/Bruno Gomiero, FOTO TASR/AP Photo/Matt Slocum
  • Pokiaľ na TikToku tráviš niekoľko hodín denne, môžeš mať za to aj zaplatené
  • Stačí splniť niekoľko podmienok a práca môže byť tvoja

Sociálne médiá sa neustále menia, pričom každý deň prinášajú nové trendy a marketingové agentúry sa s ich evolúciou snažia držať krok. Agentúra Ubiquitous, ktorá sa zaoberá influencer marketingom, sa pokúša zachytiť trendy prostredníctvom zaujímavého experimentu, informuje CNN.

Ten sa zameriava na sledovanie TikToku. Účelom je analyzovať trendy, pochopiť ich pôvod a vplyv, čo by mohlo prispieť k lepšej stratégii marketingu influencerov. Agentúra so sídlom v Los Angeles ponúka trojici uchádzačov finančné ohodnotenie, vďaka ktorému budeš za 10 hodín o vyše 900 eur ťažší. 

100 dolárov na hodinu 

Spoločnosť Ubiquitous chce zaplatiť trom ľuďom 100 dolárov (približne 93 eur) za hodinu, aby sa zúčastnili 10-hodinového sledovania TikToku. Spoločnosť dúfa, že jej toto úsilie pomôže pri skúmaní a analyzovaní nových trendov na sociálnych médiách.

Pokiaľ patríš medzi ľudí, ktorí na tejto platforme trávia niekoľko hodín denne, musíš splniť niekoľko podmienok. Záujemcovia o prácu s názvom TikTok Watching sa musia prihlásiť na odber YouTube kanálu Ubiquitous a poslať krátku správu o tom, prečo sú práve oni najvhodnejšími na hodinový maratón.

Spoločnosť hľadá ľudí vo veku 18 a viac rokov, ktorí vedia, ako platforma funguje, predovšetkým v súvislosti s trendami. „Vybraní kandidáti nám taktiež pomôžu objaviť vznikajúce trendy vyplnením jednoduchého dokumentu, v ktorom si všimnú opakujúce sa trendy, ktoré zbadajú,“ píše sa v aplikácii.

TikTok obsahuje stovky populárnych trendov, ktoré obleteli celý svet a úloha vybraných uchádzačov bude jednoduchá. Desať hodín budú sledovať obsah na platforme a počas toho si budú do dokumentu zapisovať, čo pozerajú.

Po sledovaní budú účastníci požiadaní, aby svoje skúsenosti zverejnili na akejkoľvek platforme sociálnych médií a označili spoločnosť Ubiquitous. Posledný deň, kedy si záujemcovia môžu podať prihlášku, je 31. máj 2023. Uchádzači budú následne o svojom prípadnom angažovaní informovaní sedem dní po uzávierke prihlášok.

tiktok logo
zdroj: TASR/AP/Martin Meissner

13-roční trávia na mobile takmer 3 a pol hodiny denne

Ako sme ťa informovali v tomto článku, dospievajúci so svojimi smartfónmi v ruke strávia v priemere viac než štyri hodiny denne. Najviac času venujú sociálnym sieťam, pričom najviac ich zaujíma Instagram, YouTube, TikTok a hry. K týmto zisteniam prišli výskumníci z Masarykovej univerzity v Brne.

Dáta zhromažďovali jeden rok priamo z mobilov pomocou aplikácie IRTIS App. Výskum sa zameriaval na dospievajúcich od 13 do 17 rokov a všetky výsledky boli zverejnené v reporte uverejnenom na stránke univerzity.

Obrazovku svojho smartfónu zapínali v priemere 78-krát denne. Najpoužívanejšími sociálnymi sieťami boli Instagram, TikTok, Snapchat, Facebook a Twitter. Spomedzi komunikačných aplikácií boli najviac používané Messenger, WhatsApp a Discord.

V priemere najmenej času na telefóne trávili 13-roční, zhruba 3 hodiny a 24 minút za deň. 16-roční na sociálnych sieťach v priemere strávili hodinu a pol. Hraním trávili najviac času 14-roční, konkrétne 43 minút. V chatovaní sú prví 17-roční, ide o 33 minút denne.

Zdroje: Ubiquitous, CNN, archív Startitup

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá