Takto bude vyzerať úplne nový Touareg vyrobený v Bratislave. Volkswagen poriadne vylepšoval

  • Automobilka Volkswagen si neustrážila miesto natáčania svojho promo materiálu pre nový Touareg
  • Na internete sa objavili fotografie z miesta natáčania, pričom už dnes zákazník vie, čo ho bude čakať
  • Auto sa má na trhu objaviť až po odprezentovaní v Pekingu v prvej polovicu roku 2018
 srcset
youtube.com
  • Automobilka Volkswagen si neustrážila miesto natáčania svojho promo materiálu pre nový Touareg
  • Na internete sa objavili fotografie z miesta natáčania, pričom už dnes zákazník vie, čo ho bude čakať
  • Auto sa má na trhu objaviť až po odprezentovaní v Pekingu v prvej polovicu roku 2018

Automobilka Volkswagen nedokázala ustriehnuť svoj nový model Touareg pred zvedavými pohľadmi nadšencov. Pri natáčaní promo materiálov ho nechali bez maskovania a pozornému oku automobilového fanúšika táto jedinečná novinka nemohla ujsť. Hoci má byť nový Touareg predstavený až začiatkom budúceho roka na automobilovom veľtrhu v Pekingu, už dnes je jasné, ako budú vyzerať jeho krivky.

Finálna verzia v poradí už tretej generácie je už na konci a podľa uniknutých fotografií sa dá povedať, že predstavený koncept automobilky sa s výsledkom skutočne zhoduje. Zákazník môže očakávať pôvabnú prednú masku prepojenú s LED svetlami alebo niektoré črty svojich menších súrodencov Tiguana a Atlasu. Tešiť sa vraj môžeme aj na vynovený interiér plný luxusných materiálov, väčší palubný počítač a mnoho iného.

Až do apríla 2018 by auto malo po uliciach premávať zamaskované a skvelou správou je, že sa vyrába len u nás v Bratislave. A potrebné je aj spomenúť aj to, že: „Prívlastok GTE jasne deklaruje plug-in hybridný pohon. Tvorí ju benzínový 4-valec 2,0 TSI (185 kW, 370 Nm) a elektromotor (100 kW, 350 Nm) integrovaný v 8-stupňovej automatickej prevodovke. Spoločný výkon je naladený na 280 kW a mohutných 700 Nm krútiaceho momentu.

Vďaka zásobe akumulátorov s kapacitou 14,1 kWh dokáže T-Prime absolvovať v režime E Mode 50 bezemisných kilometrov. V režime Hybrid Mode spolupracujú obe pohonné jednotky v záujme čo najnižšej spotreby paliva.“

Zdroj: autocar.co.ukauto.pravda.sk

Najnovšie video