V kampani skóruje neznáma strana: Oficiálne neexistuje, v reklame za 2 mesiace „utopila“ cca 300-tisíc eur

  • Dobrý deň Slovensko je novovznikajúca strana
  • Podľa odhodlania v kampani to myslí vážne
  • Na reklamu minula už zaujímavý balík peňazí
Dobrý deň Slovensko zbierajú podpisy
FB/Dobrý deň Slovensko, Unsplash/ Markus Spiske
  • Dobrý deň Slovensko je novovznikajúca strana
  • Podľa odhodlania v kampani to myslí vážne
  • Na reklamu minula už zaujímavý balík peňazí

Bežný Slovák sa už v nových stranách, ktoré majú zálusk o miesta v Národnej rady, orientuje zrejme len s ťažkosťami. O priazeň voličov sa totiž usiluje stále viac a viac politických subjektov bez histórie a väčšej poznateľnosti. 

Len v zozname vznikajúcich strán na webe rezortu vnútra je 16 politických subjektov. Svieti tam napríklad Karma Ondreja Janíčka, Hnutie Stabilita daňového podvodníka Mikuláša Varehu, ale aj neznámy projekt Dobrý deň Slovensko.

Práve posledná menovaná strana, a to napriek tomu, že je pre bežného voliča takmer neznáma, to v predvolebnej kampani poriadne rozbalila a nebojí sa naliať do projektu zaujímavú sumu peňazí.

Masívna kampaň

Zakladateľom a predsedom strany je podnikateľ Ján Šubák. Ten verejnosti príliš známy nie je, no šťastie skúšal už v roku 2016 za stranu Skok v čase, keď jej šéfoval Juraj Miškov. Napriek tomu, že strana ešte nie je oficiálne zaregistrovaná, v predvolebnej kampani sa rozhodla netrocháriť.

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Zdroje: Finstat, Denník N, ORSR, Ministerstvo vnútra, Ján Šubák, TIS, FB/DDS

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá