Victoria’s Secret sa vrátila vo veľkom: Inkluzívna show s ikonickými krídlami stála miliardy
- Tehotná modelka, plus-size hviezdy a športovkyne
- Victoria’s Secret sa vracia vo veľkom štýleŠou sa vysielal LIVE na známych platformách
- Tehotná modelka, plus-size hviezdy a športovkyne
- Victoria’s Secret sa vracia vo veľkom štýleŠou sa vysielal LIVE na známych platformách
Po šesťročnej pauze sa Victoria’s Secret vrátila na móla už v roku 2024. No tentoraz potešila fanúšikov po celom svete s plnohodnotnou fashion show, ktorá spája tradíciu so súčasnou inkluzivitou. Predchádzajúci projekt The World Tour 2024 mal totiž skôr dokumentárny charakter, no rok 2025 priniesol extravagantnú runway šou so živou hudbou, ikonickými krídlami a veľkolepou produkciou.
Podľa odhadov stála táto prehliadka viac ako 15 miliónov dolárov (takmer 13 miliónov eur). Z pohľadu marketingu sa to však iste oplatilo, pretože značke išlo nielen o show, ale aj o strategickú investíciu do reputácie.
Inkluzívna šou
Finančne sa Victoria’s Secret darí zotavovať. V roku 2024 dosiahla čistý zisk 165 miliónov USD (cez 140 miliónov eur), čo predstavuje nárast o 50 % oproti predchádzajúcemu roku.
Rast pokračoval aj v druhom kvartáli 2025, keď spoločnosť hlásila ďalší trojpercentný nárast. Značka teda nielen prežila krízu, ale opäť rastie stabilným tempom.
View this post on Instagram
Runway šou 2025 bola výrazne inkluzívna. Otvorila ju Jasmine Tookes ako prvá tehotná modelka v histórii VS, v deviatom mesiaci tehotenstva, s ikonickými anjelskými krídlami.
Na móle sa objavili aj plus-size modelky Ashley Graham a Paloma Elsesser, ktoré demonštrovali široké spektrum konfekčných veľkostí. Po prvý raz získali „anjelské krídla“ aj profesionálne športovkyne, basketbalistka Angel Reese a olympijská gymnastka Suni Lee.
Uvítali známe mená
Okrem nových tvárí sa na móle predstavili veteránky ako Adriana Lima, Alessandra Ambrosio či Candice Swanepoel, ale aj generácia Gen Z vrátane herečky Barbie Ferreira, transrodovej modelky Alex Consani a influencerky Quenlin Blackwell.
Šou kombinovala glamour minulosti so súčasnou reprezentáciou rôznorodosti. Kreatívny riaditeľ Adam Selman rozdelil prehliadku do tematických kapitol. Diváci videli scény od ranných outfitov cez športové a voľnočasové kúsky až po večernú extravaganciu, kde dominovali Fantasy Bra a dramatické doplnky.
Hudobnú časť prehliadky tvorili výlučne ženy. Určite poznáš Madison Beer, TWICE, Karol G a Missy Elliott, ktoré na prehliadke vyzdvihovali posolstvo „girl power“. Victoria’s Secret zároveň využila moderné technológie. Šou sa vysielala naživo na Amazon Prime Video, YouTube a TikTok, diváci si dokonca mohli kúpiť kúsky v reálnom čase cez Amazon Live.
Čítaj viac z kategórie: Zaujímavosti