Yeme otvára novú predajňu, avšak inú ako je tá súčasná
- V Bratislave pribudne ďalšia predajňa značky Yeme, ktorej formát bude komornejší.
- V Bratislave pribudne ďalšia predajňa značky Yeme, ktorej formát bude komornejší.
Predajňa Yeme v Ružinove je zatiaľ jediným obchodom s touto značkou, ktorá ponúka všetko to, na čo tradičné supermarkety pri svojej obchodnej politike zabúdajú — kvalitu. Obchod, ktorý založili bývalí zamestnanci Tesca, Lidlu či Hypernovy, ponúka čerstvé potraviny od slovenských výrobcov. Tento projekt je založený na úzkej spolupráci so slovenskými mliekarňami, chovnými družstvami, farmami, obilnými mlynmi, pestovateľmi, remeselnými pivovarmi a vinárstvami. Je pochopiteľné, že si tu zrejme priplatíš o trochu viac ako v bežných obchodoch, no práve kvalitné potraviny sú to, čo v segmente supermarketov chýba.
zdroj fotografie:facebook.com/yeme
Yeme sa podarilo za rok svojej existencie nájsť svoju silnú cieľovú skupinu, ktorá na ich produkty nedá dopustiť. Patria sem predovšetkým majetnejší ľudia, ktorí sú vysporiadaní s otázkou zdravej výživy. Nenakupujú na kvantá, zato si vyberajú len určíté potraviny vysokej kvality. Yeme má teda jasno v tom, koho hodlá osloviť. Šetrných dôchodcov zrejme neprilákajú, ale zato však vedia, kde nájsť potencionálnych zákazníkov.
zdroj fotografie:facebook.com/yeme
Potraviny Yeme sa totižto chystajú otvoriť už druhú prevádzku. V priebehu marca 2017 , má pribudnúť nová pobočka v Horskom parku na Búdkovej ulici – túto informáciu poskytol šéf spoločnosti Yeme Peter Varmuža pre portál HN. Zo strany Yeme tu bola od začiatku vízia sa ďalej rozširovať a nikdy nemali v pláne zostať len pri súčasnej predajni na Tomášikovej ulici. V Horskom parku pôjde predovšetkým o overenie funkčnosti predajni aj v menšom formáte, zatiaľ čo koncept zdravých potravín zostane nezmenený. Pri Bratislave to však nemá skončiť a v pláne je aj expanzia do iných slovenských miest, avšak presný termín ešte nie známy.
zdroj fotografie:facebook.com/yeme
Yeme sa podarilo svoju pozíci na trhu úspešne obhájiť aj vďaka tomu, že vyplnili dieru na trhu a priniesli na trh veľmi lákavý mix sortimentu. Už od začiatku nebolo ich cieľom konkurovať dlho fungujúcim reťazcom ako je Billa, Tesco alebo Lidl ich snahou bolo skôr sa navzájom dopĺňať a dať zákazníkom možnosť výberu.
Veľa slovenských výrobkov sa môže presadiť aj vďaka otvoreniu tohto reťazca. Yeme o dodávateľov núdzu naozaj nemá. Dodávatelia sa im často ponúkajú aj sami a rôzne tipy a novinky prichádzajú aj zo sociálnych sietí, kde je mnoho slovenských výrobcov, ktorých výrobky majú veľký potenciál.
zdroj titulnej fotografie:facebook.com/yeme