Do Bratislavy prichádza nový koncept predajní Pán Sused. Poteší milovníkov destilátov
- Pán Sused má ambíciu preraziť ako sídliskový obchod s priateľskou atmosférou
- Ak udrží ceny na minime, nemal by to byť veľký problém
- Veď podľa podľa najnovších štatistík Slováci minú na alkohol viac ako na vzdelanie
- Pán Sused má ambíciu preraziť ako sídliskový obchod s priateľskou atmosférou
- Ak udrží ceny na minime, nemal by to byť veľký problém
- Veď podľa podľa najnovších štatistík Slováci minú na alkohol viac ako na vzdelanie
Stáva sa ti, že po práci by si si rád dal pohár dobrého vína či jedno vychladené pivo z remeselného pivovaru? Nechce sa ti však ísť do veľkých supermarketov, chodiť medzi regálmi a čakať v rade, kým sa ten nešťastník pred tebou naučí používať samoobslužnú pokladňu? Potom ťa zrejme poteší správa, že na Slovensku začína vyrastať nový koncept obchodov s názvom Pán Sused. Stojí za nimi spoločnosť St. Nicolaus-trade.
„Cez kompetenciu v oblasti alkoholických nápojov, vín a nealko nápojov vytvárame priateľský koncept predaja, ktorý vytvára zákazníkovi podmienky pre správny výber nápojov pre rôzne príležitosti. Odborná pomoc, zaujímavé historky a vždy zaujímavé ceny robia z Pána suseda miesto, kde bude radosť nakupovať v príjemnom prostredí s minimálnou požiadavkou na čas strávený v predajni. Budeme k dispozícii v čase, keď to zákazníci potrebujú a na miestach, kde to majú blízko,“ pre Mediahub.sk uviedol Peter Križan, Vrchný riaditeľ pre Business Development Chief Business Development Officer spoločnosti ST. NICOLAUS.
Spoločnosť ST. NICOLAUS je jednou z najvýznamnejších obchodných a výrobných spoločností, ktorá nadväzuje na bohaté tradície a skúsenosti výroby liehovín na Liptove už od roku 1867. Dnes spoločnosť pôsobí v troch krajinách (SVK, CZ, HU) a výrobu realizuje v troch výrobných závodoch pre alkoholické nápoje a piatich výrobných závodoch pre nealkoholické nápoje. Spoločnosť ST. NICOLAUS – trade, a.s. v roku 2017 zvýšila zisk o 196 % na 624 901 € a tržby jej narástli o 5 % na 103,1 mil. €.