Slovenská firma vďaka jedinému vtipnému bilboardu zasiahla masy ľudí
- Tlačiarenska firma Anwell reaguje svojou reklamnou kampaňou na kauzy, o ktorých hovorí celé Slovensko
- Ich copywriting postavili aj na pilieroch škandálu Andreja Danka a jeho skopírovanej rigorózky
- Výsledok stojí za to
- Tlačiarenska firma Anwell reaguje svojou reklamnou kampaňou na kauzy, o ktorých hovorí celé Slovensko
- Ich copywriting postavili aj na pilieroch škandálu Andreja Danka a jeho skopírovanej rigorózky
- Výsledok stojí za to
Niet pochýb o tom, že súčasný śéf parlamentu Andrej Danko v našej krajine púta pozornosť a vyvoláva diskusiu. Ide o dva faktory, ktoré by mala spĺňať aj dobre urobená reklama. Vie to určite aj tlačiarenská spoločnosť Anwell, ktorá spustila kampaň postavenú práve na škandále kapitána Danka a jeho rigoróznej práce. Tlačiarenská spoločnosť vyslala do svete bilbordy s jednoduchou grafikou, ktorá však nesie trefné a zároveň vtipné posolstvo.
Zobraziť celú galériu (6)Nakoľko jednou z primárnych služieb, ktoré Anwell poskytuje, je kopírovanie študentských prác, na škandál kapitána Danka dokázali šalámúnsky reagovať. Zákazníkov lákajú na to, aby dotiahni svoje štúdium do úspešného konca a vytlačili si svoju diplomovku či rigorózku práve u nich.
„V Anwelli záverečné práce tlačíme a ‚kopírujeme‘, hoc trošku v inom zmysle slova, ako to urobil pán Kapitán. Páčilo sa nám tiež, že našou reklamnou kampaňou opätovne upriamime pozornosť na vážnu spoločenskú tému a problém, ktorý by sme u politikov nemali tolerovať,“ povedal pre Fičí Michal Porubský z Anwellu.
Zobraziť celú galériu (6)Na bilboarde na Mlynoch sa objavilo aj takéto posolstvo: „Tlačiť rýchlo, lacno, kvalitne, bez zvýšeného tlaku, je vždy lepšie ako zadarmo zhorieť vo vlaku.“ O kvalite ich služieb má zase napovedať dvojzmyselný slogan: „Aj keď nie sme kapitáni, kopírujeme jak páni. A to dokonca bez obmedzení a hodností.“
Zobraziť celú galériu (6)Uchytil sa však aj slogan: „Vytlač prácu ako pánko, odporúča Andrej…” Posledný príspevok spoločnosti Anwell naráža aj na kauzu Maznák. Upozorňuje tak na výpredaj posledných kusov Maznákov-plyšových hračiek.
Zobraziť celú galériu (6)Okrem toho firma vyhlásila na Facebooku súťaž o fľašu Captaina Morgana. Vyhrá ju človek, ktorý napíše, koľko minimálne zdrojov by mala mať pravá kapitánska rigorózka.
Ako jeden billboard zbúral internet
„Náš klient Anwell mal k dispozícii jediný biboard, chcel zaujať a pobaviť študentov na Mlynoch, ktorí čakajú na zastávke na bus. Téma s kapitánovou rigorózkou sa nám zdala vhodná, trošku kontroverzná a stačila jedna náhodná fotka,” vyjadrila sa Digitalka, agentúra stojaca za kampaňou firmy Anwell.
Zobraziť celú galériu (6)Malej tlačiarenskej firme sa vďaka podarenej reakcii na aktuálnu horúcu spoločenskú tému podarilo dosiahnuť masívny úspech. Články o kapitánovej kampani si pozrelo viac ako 80-tisíc ľudí. Kampaň sa z offlinu dostala aj na online, kde dosiahla 16-tisíc lajkov, 2077 zdieľaní, 740 komentárov.
Čítaj viac z kategórie: Marketing