Svetové značky využili „boom“ okolo Game of Thrones a predstavili perfektné reklamy

  • Patríš medzi fanúšikov Game of Thrones alebo ťa to obišlo?
  • Spôsob, akým rôzne svetové značky využili popularitu seriálu, si však zaslúži aj tvoju pozornosť
  • Oreo, adidas, Ikea či KFC - všetky tieto značky sa zviezli na vlne „hypu" okolo tohto seriálu
  • Patríš medzi fanúšikov Game of Thrones alebo ťa to obišlo?
  • Spôsob, akým rôzne svetové značky využili popularitu seriálu, si však zaslúži aj tvoju pozornosť
  • Oreo, adidas, Ikea či KFC - všetky tieto značky sa zviezli na vlne „hypu" okolo tohto seriálu
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Je úplne jedno či si fanúšikom, ktorý odratával dni do premiéry, alebo ťa to úplne obišlo a nedostal si sa ani k jednej časti. Je isté, že premiéru finálnej série celosvetovo úspešného seriálu Game of Thrones si určite zachytil. Prvú časť poslednej ôsmej série odpremiérovala televízia HBO v nedeľu a o tom, že zožala obrovský úspech, nepochybuje asi nikto.

„Hype“ týkajúci sa premiéry seriálu sa rozhodli využiť aj mnohé svetové značky a spoločnosti, vďaka čomu sme svedkami skvelých reklám a kampaní, ktoré ešte viac zdvihli záujem o poslednú sériu.

IKEA

Podľa nášho názoru bola jednou z najlepších kampaní s podtónom témy Game of Thrones aktuálna reklamna kampaň od Ikea, v ktorej nábytkársky gigant hľadá odpoveď na otázku, „kto zasadne na trón?“. Reklama nás zaujala natoľko, že sme jej venovali samostatný článok. Ak si ho premeškal, viac sa dozvieš v našom článku.

https://www.facebook.com/IKEABratislava/photos/a.129605327140126/1774663492634293/?type=3

KFC

Ďalším, kto využil jeho popularitu, bol všetkým známy fastfood KFC, ktorý nadviazal na minuloročnú kampaň #hotandspicy v ktorej nahrádzal oheň šľahajúci z raketoplánu pri štarte, pri zrýchlení dragsteru alebo u explózie na štýl Power Rangers svojimi nugetkami. O tejto kampani v minulom roku informoval portál Campaignbriefasia.com. Aktuálne zareagovalo KFC naozaj trefne a vytvoril gif draka šľahajúceho oheň, ehm nugetky :).

https://www.instagram.com/p/BwN20c_g0i4/

adidas

Príležitosť využila aj nemecká značka športového oblečenia a obuvi adidas, ktorá vytvorila limitované prevedenie svojich ikonických Ultra boost tenisiek vo farbách Game of Thrones. Celkovo vzniklo 6 rôznych farebných prevedení, ktoré sú dostupné aj u nás na oficiálnej stránke adidas.sk s cenovkou 179,95 eur.

https://www.instagram.com/p/BwP_mXJFKDv/

Mountain Dew

Obyčajná biela plechovka nepôsobí na prvý pohľad zvláštne, no v skutočnosti skrýva tajomstvo. Konkrétne ide o zoznam zabitých postáv v seriáli, ktorých mená sa na plechovke objavia len vtedy, keď je dostatočne vychladená, informuje portál Thedailymeal.com . Nejde síce o prvý príklad takéhoto balenia, no aj napriek tomu ide o skvelý marketingový ťah.

Oreo

Limitovaná edícia Oreo sušienok sa dostala do regálov USA pred premiérou s cieľom navnadiť fanúšikov na dlho očakávané vyvrcholenie seriálu. „V spoločnosti Oreo stále hľadáme nové spôsoby, ako hravo využiť súčasné trendy. Game of Thrones je jedným z najdiskutovanejších seriálov generácie, takže partnerstvo s HBO bolo skvelým spôsobom, ako priniesť niečo nečakané do našej klasickej ponuky, a ako vzdať poctu seriálu“ cituje vyjadrenie brand manažérky spoločnosti Oreo portál Usatoday.com

https://www.instagram.com/p/BwFayFnhZtE/

+MGM Resorts

Jedna z najznámejších hotelových sieti MGM Resorts sa v Las Vegas pred svojim hotelom a kasínom Bellagio pýši nádhernou fontánou. Tá sa pred pár dňami „rozhýbala“ do melódie titulnej skladby seriálu a video zavesila hotelová sieť na svoj účet Twitter.

https://twitter.com/MGMResortsIntl/status/1112925094731407360

zdroje: adweek.com; campaignbriefasia.com; thedailymeal.com; eu.usatoday.com

Čítaj viac z kategórie: Marketing

Najnovšie videá

Trendové videá