Odborník na kampaň Slovák: Keby sa dal vrátiť čas, Sulík by sa mal vyvarovať istých krokov

play icon
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Vo videorelácii Zo zákulisia politiky, ktorú moderuje novinár Pavel Knapko, sa spolu s kamerou vyberáme priamo za politikmi, ktorým kladieme otázky o aktuálnej situácií ale aj o blížiacich sa voľbách. Okrem politikov sme sa však rozhodli každý týždeň vyspovedať odborníka, ktorý nám prezradí svoj názor na kampaň pred voľbami 2023. 

Voľby sa blížia a politické strany aktívne oslovujú občanov prostredníctvom svojich predvolebných kampaní. Bilbordy s politickými odkazmi preplnili ulice po celom Slovensku. Niektoré z nich rezonujú s verejnosťou, iné vyvolávajú skôr zmätok. Róbert Slovák, odborník na reklamu, vo videorozhovore pre Startitup analyzuje tie najlepšie, ale aj najmenej profesionálne kampane.

Slovák zhodnotil aj „podcastovú“ kariéru bývalého premiéra Petra Pellegriniho a odhalil najvýraznejší pochybenie SaS v rámci ich kampane. Rovnako poskytol pohľad na to, koľko si marketéri účtujú za svoje služby od politických strán.

V ďalšej časti videorozhovoru sa dozvieš, prečo je Matovičovo regionálne turné po kultúrnych domoch úspešné, či môže kauza s Fiatkami negatívne ovplyvniť popularitu bývalého premiéra a ako sa podarilo Borisovi Kollárovi zvládnuť komunikáciu okolo mediálne odkrývanej kauzy bitky jeho expartnerky Barbory Richterovej.

Po odomknutí uvidíš: 

  • Celý videorozhovor Zo zákulisia politiky s Róbertom Slovákom 
  • Čo si myslí o saskárskej kampani pod vedením Mareka Prchala
  • Zhodnotil aj kampaň Sme rodina a Kollárovú kauzu 
  • Čo si myslí o tom, že si strany medzi sebou posielajú odkazy cez billboardy