adidas vo svojej kampani prezentuje ženy v intímnych momentoch. Poukázuje na ich silu

  • adidas originals by Pharrell Williams stvorili kampaň s názvom „Now is Her Time". Ponúka unisex kolekciu odevov a obuvi pre všetky vekové kategórie
  • Odkaz je jasný - ženy každej profesie, veku a presvedčenia sa v jednom momente spájajú a sú si rovné. Ženská sila vládne svetu
  • Kolekcia je dostupná od 31. augusta a nájdeš ju aj v slovenských e-shopoch
adidas koji
unsplash
  • adidas originals by Pharrell Williams stvorili kampaň s názvom „Now is Her Time". Ponúka unisex kolekciu odevov a obuvi pre všetky vekové kategórie
  • Odkaz je jasný - ženy každej profesie, veku a presvedčenia sa v jednom momente spájajú a sú si rovné. Ženská sila vládne svetu
  • Kolekcia je dostupná od 31. augusta a nájdeš ju aj v slovenských e-shopoch

Kampaň vznikla ako dokumentárny projekt legendárneho fotografa Colliera Schorra, ktorého fotografie sa zaraďujú do kategórií gender-equality, sexualita, rasová a náboženská rovnosť. Preto bol vhodným a jasným výberom aj pre kampaň Now Is Her Time.

View this post on Instagram

HER. #adidasPharrellWilliams

A post shared by Pharrell Williams (@pharrell) on

Mienkotvorní umelci s názorom sa rozhodli v kampani účinkovať. A nielen oni, ale aj samotný Pharrell Williams. Fotiek vzniklo niekoľko. Niektoré zobrazujú ženy pospolu, iné samotné. Každopádne, autor myšlienky sa nebránil vystaviť na obdiv ženské telo v akejkoľvek životnej etape. Prihliada sa však na komfort modelky a prístup je veľmi citlivý. Každý intímny moment alebo obraz je zahalený miernym rúškom tajomstva a nenecháva priestor na vulgárne predstavivosti.

Niekto môže kampaň hodnotiť ako neprístojnú a nevhodnú, na druhej strane – čo je neprístojné na ženskom tele, ktoré nie je ani nahé? Okolo fotiek a promo bilbordov sa rozpútal kopec debát a tak marketéri dosiahli to, o čom možno ani nesnívali.

Teraz je jej čas

Názov kampane má svoj význam a necháva ti priestor na pochopenie, vstrebanie a vyhodnotenie. Žena a jej význam v spoločnosti, žena a jej telo uprostred meniacich sa životných momentov, žena a jej rovnoprávne postavenie. Potvrdzujú to aj osobnosti, ktoré sa do kampane zapojili.

Patrisse Cullors, ktorá je spoluzakladateľkou americkej organizácie bojujúce za práva a rovnoprávnosť Afroamerických obyvateľov. Tá sa volá Black Lives Matter a je ambasádorkou a zároveň aj komunitnou pracovníčkou vo svojej organizácii. Je super, že práve ona sa do kampane zapojila a nechala sa Shorrom spolu s ostatnými vyfotiť.

Ďalšími Amerike známymi, ale tebe možno menej, sú napríklad líderka a zakladateľka neziskovej organizácie period.org, pesničkárka a speváčka Syd, spisovateľ a režisér Reggie Yates, architekt Iddris Sandu, surfer Keala Naihe, filmár a aktivista v oblasti ľudských práv Sunny, ale aj modelky Isabela Rangel Grutman, Sara Cummings, Kadija Diawara a tanečníci Sheena Cain Sophia Parker.

Je skvelé, že osobnosti, ktoré sa do kampane zapojili, jej okrem pózy, tváre a tela pridávajú aj druhotný rozmer. Všetci sa totiž venujú ušľachtilým osvetovým činnostiam a snažia sa obrodiť spoločnosť významným spôsobom. Adidas je známy tým, že svoje kampane netvorí len tak obyčajne. Vždy im dá väčšinou hlbšiu myšlienku.

Ovplyvňujem ľudí tým, že sa na seba pozerám v prvom rade ako na človeka, až potom ako na umelkyňu, producentku či akokoľvek kreatívnu osobu. Moja kariéra je na druhom mieste,“ povedala pre kampaň Adidas Syd.

 

Kampane, ktorými adidas oslovil svet

Spolupracujeme s mladými kreatívnymi ľuďmi. Tí nám pomáhajú doručovať verejnosti odkazy, ktoré sú hodnotné a majú význam pre budúce generácie,“ hovorí na Adweek.com riaditeľ brand communication Brandon Beaty.

Mnoho kampaní, ktoré urobili, sú zapamätateľné a oslovili svet. A nielen kampane, ale aj spolupráce. Vzácne cruelty-free prepojenie adidasu a dizajnérky Stelly McCartney naučilo ženy chápať šport a módu a hľadať v nich prepojenie.

Zdroj: adidas.com, adweek.com

 

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá