Autoumyváreň vtipne reaguje na predvolebné slogany. Návštevnosť jej vzrástla takmer o polovicu
- Žilinská autoumyváreň poňala predvolebné slogany vtipným a kreatívnym spôsobom
- Svoje tržby vďaka tomu zvýšila o niekoľko desiatok percent
- V deň volieb majú dokonca vypredané
- Žilinská autoumyváreň poňala predvolebné slogany vtipným a kreatívnym spôsobom
- Svoje tržby vďaka tomu zvýšila o niekoľko desiatok percent
- V deň volieb majú dokonca vypredané
V rámci predvolebných kampaní v posledných dňoch, týždňoch či mesiacoch sme boli svedkami viacerých sloganov a hesiel. Niektoré z nich sa stali terčom posmeškov internetových stránok, iné zasa skvelým marketingovým prvkom.
Príkladom toho je aj žilinská autoumyváreň, ktorá viaceré predvolebné slogany poňala vtipným, no zároveň kreatívnym spôsobom a využila ich tak vo svoj vlastný prospech. V spojení s grafickým dizajnom tak zákazníkov lákajú sloganmi „Za neporiadok v aute môže vodičova vláda, poďme to spoločne zmeniť“ alebo „Kandidujeme do nasledujúceho čistiaceho obdobia, presadíme zásadné peny, ktoré nastolia poriadok.“
🧽 Kandidujeme do nasledujúceho čistiaceho obdobia, presadíme zásadné peny, ktoré nastolia poriadok. 🧽
Gepostet von Autoumývareň MAX am Sonntag, 16. Februar 2020
Skvelé ohlasy, zvýšené tržby
Žilinská autoumyváreň pre Startitup uviedla, že k vytvoreniu tejto reklamy ich viedli predovšetkým hádky volebných zástupcov a neustále volebné prieskumy podľa nich už unavujú majoritnú časť verejnosti, ktorá si chce od volebného ošiaľu odpočinúť – najlepšie paródiou na súčasný stav spoločnosti či mediálnym masážam a sľubom.
Reklama je v súčasnosti okrem sociálnych sietí ako Instagram či Facebook nasadená už aj na 22 bilbordoch v Žiline a okolí. Ich hlavným cieľom bolo samozrejme zvýšiť povedomie o ich prevádzne a budovanie značky, ale taktiež aj zamyslenie sa nad niektorými skutočnými predvolebnými sľubmi určitých strán.
💪 Za neporiadok v aute môže vodičova vláda. 💪 🤜Poďme to spoločne zmeniť.🤛
Gepostet von Autoumývareň MAX am Sonntag, 9. Februar 2020
Takáto myšlienka zaujala aj zákazníkov, nakoľko nám autoumyváreň potvrdila, že odozvy sú vynikajúce. „Ľudia chodia k nám do autoumyvárne a hovoria, že videli našu reklamu a zabávajú sa na nej. Zatiaľ na sociálnych sieťach sme nestretli žiadneho hejtera, ale iba podporovateľov,“ dodali.
Celá kampaň ich pritom stála len niečo málo vyše 3-tisíc eur, no tržby v posledných dňoch im stúpli o približne 50%. Celá kampaň pobeží do volieb, teda do 29. februára, kedy zákazníkom namiesto vlakov zadarmo sľubujú „Laky zadarmo“, čo v praxi znamená keramický vosk zdarma ku každému umytiu. Tento deň vraj majú už úplne vypredaný a dokonca museli zdvojnásobiť aj počet pracovníkov.
❗️❗️❗️ Každý, kto nás navštívi v sobotu 29.2.2020 dostane 🔹ZDARMA🔹 k vonkajšiemu umytiu KERAMICKÝ VOSK v hodnote 19,-EUR❗️❗️❗️ ❌ Bez akýchkoľvek výhovoriek! ❌💪💪💪
Gepostet von Autoumývareň MAX am Dienstag, 18. Februar 2020
Pri otázke, či podobné reklamy plánujú robiť aj v budúcnosti pri iných príležitostiach uviedli, že určite a voľbami to všetko len začalo. V neposlednom rade taktiež dúfajú, že reklama prispeje aj k väčšej účasti vo voľbách.
„Právo voliť je jediný a účinný spôsob ako vyjadriť spokojnosť alebo nespokojnosť so súčasným stavom a situáciou v tomto štáte,“ uzatvárajú.
Zdroj: AutoumývareňMAX