Výborné správy od Igora Matoviča: Slovensko dostane SOS dávku vakcín od Pfizeru navyše a to nie je všetko
Boris Kollár koaličným partnerom: Prestaňte sa správať ako deti. Pozval ich na rokovanie za „ostrouhlým“ stolom
Sputnik V sa vyrába v bývalej fabrike na biologické zbrane. Svet si objednal 2,5 miliardy dávok, stihnú sa vyrobiť?
Banka nechala kvôli kampani zmiznúť názvy ulíc v meste
- Jedna z najznámejších španielskych bánk sa rozhodla vytvoriť kampaň, v rámci ktorej nechala zmiznúť názvy ulíc v meste
- Snažila sa tak upozorniť na Medzinárodný deň Alzheimerovej choroby
- V rámci kampane zmizli názvy z viac než 100 námestí a desiatok ulíc v jednej zo štvrtí v španielskom Madride
Youtube CaixaBank
- Jedna z najznámejších španielskych bánk sa rozhodla vytvoriť kampaň, v rámci ktorej nechala zmiznúť názvy ulíc v meste
- Snažila sa tak upozorniť na Medzinárodný deň Alzheimerovej choroby
- V rámci kampane zmizli názvy z viac než 100 námestí a desiatok ulíc v jednej zo štvrtí v španielskom Madride
Dezorientácia a zabúdanie sú jednými z prvých príznakov, ktoré majú ľudia trpiaci Alzheimerovou chorobou. Medzinárodný deň tejto choroby, ktorý je v kalendári naplánovaný na 21. septembra.
Španielska banka CaixaBank upozorniť na tento deň kampaňou, v rámci ktorej nechala na 4 dni zmiznúť názvy z viac ako 100 námestí a desiatok ulíc v jednej z mestských štvrtí v Madride. Celú kampaň sprevádzal hashtag #CallesEnBlanco, ktorý v preklade znamená neznáma ulica.
Za kreatívnym konceptom kampane stojí reklamná agentúra Ogilvy z Barcelony.
Najnovšie video
Analytik Vlachynský: Vakcíny sme mohli mať oveľa skôr, keby…
Fontech
ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK
Posledná etapa pred roztiahnutím “krídel“. Teleskop Jamesa Webba prešiel ďalšími dôležitými skúškami, už je takmer pripravený
Univerzum hororového Votrelca sa rozrastie o novú hru. Pozri si prvé video
Ďalšie slovenské mesto inovuje, mestskí policajti dostali elektromobil za vyše 40 000 €
Test sleduje aj NASA: Starship sa dnes opäť pokúsi o pristátie, až s 12 ľuďmi poletí už v 2023