Banka nechala kvôli kampani zmiznúť názvy ulíc v meste

  • Jedna z najznámejších španielskych bánk sa rozhodla vytvoriť kampaň, v rámci ktorej nechala zmiznúť názvy ulíc v meste
  • Snažila sa tak upozorniť na Medzinárodný deň Alzheimerovej choroby
  • V rámci kampane zmizli názvy z viac než 100 námestí a desiatok ulíc v jednej zo štvrtí v španielskom Madride
Youtube CaixaBank
  • Jedna z najznámejších španielskych bánk sa rozhodla vytvoriť kampaň, v rámci ktorej nechala zmiznúť názvy ulíc v meste
  • Snažila sa tak upozorniť na Medzinárodný deň Alzheimerovej choroby
  • V rámci kampane zmizli názvy z viac než 100 námestí a desiatok ulíc v jednej zo štvrtí v španielskom Madride

Dezorientácia a zabúdanie sú jednými z prvých príznakov, ktoré majú ľudia trpiaci Alzheimerovou chorobou. Medzinárodný deň tejto choroby, ktorý je v kalendári naplánovaný na 21. septembra.

Španielska banka CaixaBank upozorniť na tento deň kampaňou, v rámci ktorej nechala na 4 dni zmiznúť názvy z viac ako 100 námestí a desiatok ulíc v jednej z mestských štvrtí v Madride. Celú kampaň sprevádzal hashtag #CallesEnBlanco, ktorý v preklade znamená neznáma ulica.

Za kreatívnym konceptom kampane stojí reklamná agentúra Ogilvy z Barcelony.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech