Bitka na Ventúrskej preletela internetmi rýchlejšie než letiaca stolička poľského fanúšika. Ako sa k nej postavili kreatívci?
- Včera večer sa na Ventúrskej ulici v Bratislave odohrala bitka fanúšikov 3 futbalových tímov
- Lietajúce stoličky niektoré firmy využili naozaj kreatívne

- Včera večer sa na Ventúrskej ulici v Bratislave odohrala bitka fanúšikov 3 futbalových tímov
- Lietajúce stoličky niektoré firmy využili naozaj kreatívne
Na Ventúrskej ulici v Bratislave sa včera večer pobili fanúšikovia futbalových klubov Ajax Amsterdam a Cracovia Krakow na jednej strane a klubu Levski Sofia na druhej. Včera večer o tom ako prvý informoval portál Zomri. Kvôli bitke museli uzavrieť pešiu zónu Starého Mesta a na mieste zasahovali policajti. Vzduchom lietali nielen urážky a nadávky, ale aj kovové stoličky, ktoré sa razom stali útočnou zbraňou.
Hoci išlo o bitku, akú Bratislava nezažila už dávno a narušila pokoj v celom historickom centre, aj takáto situácia sa dá využiť kreatívne. Lietajúce stoličky sa predsa len nevidia až tak často a takto ich dokázali slovenskí kreatívci využiť na rôzne kampane.
Alza
Aj na Alze nájdeš stoličky, pre istotu však vsadili na plastové, s nimi snáď rana od naštvaného Poliaka až tak nezabolí.
Chýbajú stoličky? Máme! Plastové, drevené aj kovové, ale s tými radšej opatrne. 😎✔️ bit.ly/Stovky_stoličiek_pre_Ventúrsku ✔️
Gepostet von Alza.sk am Donnerstag, 11. Juli 2019
This is Locco
Crossline reklamná agentúra využila roztržku na nájdenie nového člena tímu. Hľadaný social media manager bude mať zjavne poriadne dobré reflexy.
Social media manageri sú obhádzaní pracovnými ponukami. No je dôležité vedieť si vybrať to správne miesto. Ak ho chceš, napíš na [email protected]
Gepostet von This is Locco am Donnerstag, 11. Juli 2019
Kreatívna Dvojica
Zdá sa, že chalani by predali naozaj všetko. Iba nevieme, či by sa takýto doplnok fanúšikom klubu Levski Sofia veľmi páčil, no minimálne najbližších pár dní sa mu určite nevyhnú. Aspoň ušetria 6 eur, výhodné, nie?
Kdekoľvek sa čokoľvek vo svete stane, IKEA má vždy produkt, ktorým sa dá na to zareagovať. ❤️ Vytvorila Kreatívna Dvojica
Gepostet von Michal Hornický am Mittwoch, 10. Juli 2019
Emefka
Aj Emefka má nápad na to, ako pomôcť firme IKEA s predajom. Stoličky si dnes môžeš vybrať všelijaké od výmyslu sveta, tá lietajúca ale stojí 69 eur.
Nové logo Bratislavy
Aj Roman mal nápad na to, ako využiť futbalovú bitku. Nové logo Bratislavy by sa od toho starého zase až tak nelíšilo…
Gepostet von Roman Kulla am Donnerstag, 11. Juli 2019
Zdroj: Zomri, Facebook Alza, Facebook This Is Loco, Facebook Michal Hronický, Instagram Emefka, Facebook Roman Kulla
Najnovšie video
Súvisiace
- EIT Health
Projekt mladej Košičanky porazil aj nápad z Harvardu. Jeho využitie má veľký
Vieš ako spoznáš, že spoločnosť ktorej produkty nakupuješ, sa správa udržateľne a
- TASR
Čaputová, Gott, tragická nehoda pri Nitre, ale aj detské Žihadielko. Toto googlili
Chceme žiť ekologicky a kupovať od developerov s dobrým menom. Takto sa
- TASR - Martin Baumann, pixabay.com
V parlamentnej knižnici musí pribúdať erotická literatúra či knihy o mafii. Byrokratické
- pixabay.com/TASR
Značky na Slovensku geniálnym spôsobom reagujú na banán vydražený za vyše 100-tisíc
- Popularita vianočných ozdôb slovenských a českých dizajnérov rastie z roka na rok. Na obrázku Pologule dizajnérky Michaely Bednárovej/Puojd a Štedré prasiatko Martiny Klbečkovej/Minka , archív Puojd a Minka
Vianočné gule z Čadce, porcelánové vtáčiky alebo šišky. Slovenský dizajn sa nosí
Bojíme sa o naše autá viac, než o vlastné životy? Slováci poistenie