Britský supermarket si na Vianoce pripravil špeciálne prekvapenie. Predajňu premenil na obrovské klzisko

  • Čas vianočný je ten najkrajší v roku, no nakupovanie v dave ľudí to vie často pokaziť.
  • Britský reťazec sa preto rozhodol premeniť nakupovanie na rodinnú zábavu.
  • Plochu s rozmermi 230 m2 premenil na ľadové klzisko, ktoré sa stalo svetovým unikátom.
youtube.com
  • Čas vianočný je ten najkrajší v roku, no nakupovanie v dave ľudí to vie často pokaziť.
  • Britský reťazec sa preto rozhodol premeniť nakupovanie na rodinnú zábavu.
  • Plochu s rozmermi 230 m2 premenil na ľadové klzisko, ktoré sa stalo svetovým unikátom.

Britský reťazec s mrazenými potravinami Iceland sa rozhodol premeniť svoju predajňu na niečo, čo tu ešte nebolo. V priebehu noci sa obyčajná predajňa premenila na obrovské ľadové klzisko s rozlohou viac ako 230 m2. Vďaka syntetickému ľadu majú zákazníci možnosť brázdiť uličky medzi regálmi tak ako ešte nikdy predtým, na korčuliach. Reťazec verí, že by tento koncept mohol fungovať na celoštátnej úrovni, a to už budúci rok, aj keď po zhliadnutí videa to samozrejme sprevádzajú aj určité rizika.

Pre niektorých to však môže byť naozaj náročné, najmä v prípade, „ak by som to neubrzdil a skončil by som medzi mojimi obľúbenými koláčmi bez palmového oleja,“ uviedol so smiechom jeden zo zákazníkov

Rozhodnutie vytvoriť prvú „ľadovú nákupnú plochu“ na svete prišlo na základe názorov a postojov samotných zákazníkov. V prieskume sa podľa výsledkov reťazca až štyria z piatich rodičov vyjadrilo, že by privítali viac času na to, aby sa mohli naplno tešiť na Vianoce, kým deväť z desiatich detí uviedlo, že sú pre nich nákupy nudné.

Pre deti sú k dispozícií pomôcky s dizajnom tučniaka a koncom novembra sa na predajni objavili aj dvaja profesionálni korčuliari, ktorí vytvorili skvelú show.

Chceli sme vianočné nákupy skrášliť vykresliť to pravé kúzlo Vianoc, čo sa nám vďaka veľkému klzisku určite podario.“ uviedol marketingový riaditeľ Islandu, Neil Hayes

Táto odvážna vianočná akcia nadväzuje na úspešnú reklamu Rang-ad, ktorá propagovala odhodlanie supermarketu zbaviť sa palmového oleja v spojení s animáciou od Greenpeace o odlesňovaní. Reklama mala veľký úspech, keď ju videlo viac ako 70 miliónov ľudí, no bohužiaľ ju neskôr zablokovali pre porušovanie vysielacích práv.

A tak niet žiadnych pochýb, že PR tím tohto britského reťazca naozaj vie, ako sa robí správny biznis. Či sa ľadové plochy v predajniach uchytia a budúci rok sa ich dočkáme nie len v Anglicku, ale aj v iných krajinách.

zdroj: thegrocer.co.uk

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech