Burger King prišiel s geniálnou službou, ktorá zachráni hladných vodičov na cestách

  • Hlad je nevyspytateľný a často príde v tú najnevhodnejšiu chvíľu
  • Burger King prichádza so službou, ktorá ťa nikdy nenechá hladným
  • A to ani v prípade, ak ostaneš trčať v dopravnej zápche
pixabay.com/@rynmcmns - pexels.com/@freestockpro
  • Hlad je nevyspytateľný a často príde v tú najnevhodnejšiu chvíľu
  • Burger King prichádza so službou, ktorá ťa nikdy nenechá hladným
  • A to ani v prípade, ak ostaneš trčať v dopravnej zápche

Burger King čo sa týka reklamy opäť nesklamal. Najnovšia spolupráca fastfoodového giganta a newyorskej reklamnej agentúry We Believers, s ktorou už Burger King niekoľkokrát spolupracoval, trafila klinec po hlavičke a promuje službu, ktorou vyplnila dieru na trhu. Informuje o tom portál Designtaxi.com.

Ak si sa niekedy ocitol uprostred dopravnej zápchy a prepadol ťa hlad, nebola iná možnosť ako vydržať, kým sa z tejto nepríjemnej situácie dostaneš. Najnovšia služba fastfoodu s názvom Traffic Jam Whopper je podľa Adage.com zatiaľ dostupná v Mexico City.

Burger King týmto krokom myslí na hladných ľudí, ktorí uviazli v zápchach a sľubuje im doručenie svojich produktov priamo k ich autu aj napriek preplneným cestám, ktorými denne trpí takmer každá svetová metropola.

Aby všetko fungovalo a klapalo tak ako má, využívajú „doručovatelia“ na motorkách aktuálne dopravné informácie z aplikácie Waze a vodiči resp. zákazníci sú prostredníctvom interaktívnych reklamných bannerov pri hlavných cestných komunikáciach informovaní o tom, kedy im bude ich objednávka jedla doručená.

Jednoducho stačí, aby si človek v zápche zo svojho auta použitím aplikácie objednal jedlo na miesto svojej polohy, a to mu bude doručené. Poplatok za doručenie je rôzny v závislosti od toho, kde sa nachádza. Podľa údajov a štatistík portálu Adweek.com bol za prvý skúšobný týždeň zaznamenaný nárast objednávok o skvelých 63% a rovnako tak stúpol priemerný denný počet stiahnutí aplikácie 44 násobne.

Donáška je zatiaľ dostupná v Mexico City, ale podľa čoskoro by sa mala rozšíriť aj do Los Angeles, Šanghaja alebo do Sao Paulo.

zdroje: designtaxi.com; adage.com; adweek.com

Najnovšie video

Najnovší podcast

Kuruc z Pracujúcej chudoby: Matovič má rád vypäté situácie, nevieme, kam až zájde

Najnovšie