CNN si kúpila slávneho youtubera Casey Neistata

Linda Cebrová / 29. novembra 2016 / Biznis

Mladá sociálna sieť Beme je teraz pod krídlami CNN.

Skratku svetoznámej televízie CNN (Cable News Network) určite dobre poznáš. Možno si niekedy pri prezeraní programov narazil aj na ich spravodajstvo, ktoré sa radí medzi najlepšie na svete. Avšak o niečo menej známy je názov Beme. Ide o pokus, zmenenia formy zaužívaných sociálnych sietí. Táto sociálna sieť je totižto založená na krátkych videách, a práve tento parameter ju stavia do podobnej kategórie, v ktorej je aj Snapchat.

beme22

foto: theverge.com

Za touto nie pre všetkých známou sociálnou sieťou stojí youtuber Casey Neistat, ktorý sa spojil s ďalším obchodným partnerom a spolu priviedli minulý rok na svetlo sveta Beme. Zo začiatku sa produkt na trhu veľmi neuchytil a vôbec nedochádzalo k masívnemu rozširovaniu, ako to bolo napríklad v prípade Snapchatu. Na svojom konte mal niečo málo cez milión stiahnutí a človek by aj povedal, že za krátky čas určite zanikne.

beme

foto: theverge.com

Horúcou novinkou však je, že práve CNN sa rozhodla vložiť všetky jej nádeje a značný kapitál do sociálnej siete Beme. Respektíve si priamo kupuje tvorcu a všetkých 12 zamestnancov, ktorí sa budú podieľať na tvorbe nových projektov pre CNN. Aj tak je však osud mladej sociálnej siete v koncoch.

Je totiž celkom zjavné, že televízia CNN má zálusk predovšetkým na nápady youtubera a jeho obchodného spoločníka. Prvý projekt z dielne CNN a perspektívneho youtubera by sme sa mali dočkať v priebehu budúceho roku. Zatiaľ však zostáva tajomstvom celá idea projektu. Vedencie CNN zrejme vidí v projekte potenciál a bude sa snažiť celú šou modernizovať a posunúť na iný level.

 

zdroj:theverge.com zdroj obrázkov a titulnej fotografie:huffpost.com

Pridať komentár (0)