Dizajnér dokazuje, že v minimalizme je krása. Produktom svetových značiek dal perfektný vzhľad
- Starbucks, McDonald's či Coca-Cola
- Páčili by sa ti tieto produkty viac, ak by vyzerali takto?
- Turecký grafický dizajner stavil na staré zlaté pravidlo, že v jednoduchosti je krása
unsplash.com
- Starbucks, McDonald's či Coca-Cola
- Páčili by sa ti tieto produkty viac, ak by vyzerali takto?
- Turecký grafický dizajner stavil na staré zlaté pravidlo, že v jednoduchosti je krása
Nie je žiadnym tajomstvom, že dizajn, obal a logo predáva produkt a jeho samotný obsah je koncovému spotrebiteľovi buď už známy alebo je rozhodovanie kúpy kvôli obsahu často až sekundárnym ukazovateľom. Nie je to po prvýkrát, čo sa dizajnér pohral s obalmi notoricky známych svetových značiek a trochu ich „vyčistil“. A to aj napriek tomu, že spotrebiteľovi je stále jasné, o akú značku ide.
Aktuálne nás zaujal „redizajn“ grafického dizajnéra Bilala Koça, ktorý dal produktom Starbucksu či McDonald’s naozaj minimalistický dizajn.
Tak čo, siahol by si po tomto produkte, ak by nevyzeral tak, ako si už zvyknutý?
Viac z portfólia tureckého dizajnéra si môžeš pozrieť TU.
Zdroj: BehanceNajnovšie video
Ivan Mikloš: Všetko nasvedčuje tomu, že to s Matovičom dopadne zle
Fontech
ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK
Škoda Enyaq iV získala prestížne ocenenie. Odborníkom sa páčil jej dizajn
Slovensko je špičkou v Európe, súperíme s najväčšimi veľmocami v počte vyrobených elektromobilov
Vládne bitcoin Wall Street? Slávny Coinbase vstupuje s kožou na burzu, jeho hodnota dosahuje astronomickú čiastku
Najzložitejšie vesmírne plavidlo, ktoré postavilo ISS. Jeho prvý let mal až 70 problémov, dnes oslavuje 40. výročie