Dizajnér dokazuje, že v minimalizme je krása. Produktom svetových značiek dal perfektný vzhľad
- Starbucks, McDonald's či Coca-Cola
- Páčili by sa ti tieto produkty viac, ak by vyzerali takto?
- Turecký grafický dizajner stavil na staré zlaté pravidlo, že v jednoduchosti je krása
- Starbucks, McDonald's či Coca-Cola
- Páčili by sa ti tieto produkty viac, ak by vyzerali takto?
- Turecký grafický dizajner stavil na staré zlaté pravidlo, že v jednoduchosti je krása
Nie je žiadnym tajomstvom, že dizajn, obal a logo predáva produkt a jeho samotný obsah je koncovému spotrebiteľovi buď už známy alebo je rozhodovanie kúpy kvôli obsahu často až sekundárnym ukazovateľom. Nie je to po prvýkrát, čo sa dizajnér pohral s obalmi notoricky známych svetových značiek a trochu ich „vyčistil“. A to aj napriek tomu, že spotrebiteľovi je stále jasné, o akú značku ide.
Aktuálne nás zaujal „redizajn“ grafického dizajnéra Bilala Koça, ktorý dal produktom Starbucksu či McDonald’s naozaj minimalistický dizajn.
Gepostet von JRC – Produção, Capacitação e Eventos am Montag, 8. Juli 2019
STARBUCKS.https://www.behance.net/gallery/28145511/ULTRA-MINIMALIST-DESIGN
Gepostet von Bilal Koç am Donnerstag, 23. Juli 2015
MCDONALDS.https://www.behance.net/gallery/28145511/ULTRA-MINIMALIST-DESIGN
Gepostet von Bilal Koç am Donnerstag, 23. Juli 2015
COKE.https://www.behance.net/gallery/28145511/ULTRA-MINIMALIST-DESIGN
Gepostet von Bilal Koç am Donnerstag, 23. Juli 2015
Tak čo, siahol by si po tomto produkte, ak by nevyzeral tak, ako si už zvyknutý?
Viac z portfólia tureckého dizajnéra si môžeš pozrieť TU.
Zdroj: Behance