Klient chcel, aby sme šírili povedomie o značke bez toho, aby sme prezradili, čo robí. Marketér prehovoril o realite v biznise (ROZHOVOR)

  • Aké sú súčasné trendy sveta reklamy
  • Dá sa dnes robiť reklama bez zapojenia sociálnych sietí?
  • Cesta z cestovky až na vrchol slovenského marketingu. Príbeh Mareka Didáka a firmy Hype
marek didák
IG/marek.didak
  • Aké sú súčasné trendy sveta reklamy
  • Dá sa dnes robiť reklama bez zapojenia sociálnych sietí?
  • Cesta z cestovky až na vrchol slovenského marketingu. Príbeh Mareka Didáka a firmy Hype

V začiatkoch Facebooku našiel na trhu dieru. Ako založil vlastnú, úspešnú firmu a ako dnes, v čase sociálnych sietí, funguje svet reklamy, pre Startitup porozprával zakladateľ a kreatívny riaditeľ spoločnosti Hype Marek Didák.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Hype – Digital Marketing (@hype.sk)

Ako hodnotíš marketingový svet dnes – v čase moderných technológií a sociálnych sietí, akou je napríklad Facebook?

Pozornosť sa presúva na platformy, kde ľudia trávia najviac času. To so sebou prináša väčšiu dynamiku a neustálu zmenu aktuálnych trendov. No a presne na to tu sú agentúry, aby sme ich sledovali a boli na ne schopní reagovať.

Aké sú teda aktuálne trendy a čo letí?

Každá oblasť má svoje špecifiká a trendy. Za také globálne môžeme považovať zrýchlenie v podstate všetkého, presun na novodobejšie platformy, ako Instagram či najnovšie TikTok, personalizáciu reklamy, hlasové vyhľadávanie, chatbotov či podcasty.

Táto doba je špecifická tým, že je jednoduchšie natočiť video ako napísať text.

zdroj: TASR/ AP Photo /Marcio Jose Sanchez. Prípadná kúpa TikToku v USA by cenovo vysoko prekonala aj keď Mark Zuckerberg s Facebookom kupoval Instagram a WhatsApp.

Kam sa bude svet reklamy podľa teba ďalej uberať?

To je veľmi ťažké predpovedať. Určite budeme ale vidieť zdokonaľovanie počítačov, umelej inteligencie a na to bude musieť reagovať aj svet marketingu. Skrátka, viac toho budú za nás robiť počítače.

Z pohľadu bežných ľudí ale bude pokračujúcim trendom väčšia personalizácia marketingových posolstiev. Pri množstve kampaní tak nebudeme vidieť jeden hlavný kampaňový spot a okolo neho postavenú komunikáciu, ale skôr množstvo malých videí alebo iných fragmentov obsahu, ktorý bude personalizovane doručovaný podľa toho, kto má aké preferencie.

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá