Doby­jú mla­dí slo­vá­ci svet bro­wser hier?

Lenka Lauková / 20. decembra 2014 / Tools a produktivita

Mla­dí cha­la­ni zo Slo­ven­ska sa roz­hod­li, že si pôj­du za svo­jím snom a budú robiť to, čo ich baví – naprog­ra­mo­va­li svo­ju vlast­nú bro­wser hru a dúfa­jú, že s ňou doká­žu to, čo inde rie­šia fir­my s vyso­kým kapi­tá­lom a desiat­ka­mi zamest­nan­cov.

 

V úplných začiatkoch projektu aj oni stáli pred obrovskou nedôverou okolia. Neverili im ani ich učitelia či priatelia no práve to bolo to, čo ich hnalo dopredu a dnes sa tešia na launch hry, ktorý je naplánovaný na 5. januára 2015.

 

 

A aj pre svoju naivitu (spočiatku si mysleli, že zvládnu celú hru naprogramovať aj s grafickým prostredím za mesiac) dali projektu názov Naive.Zone. Keďže sa riadia heslom „radšej si to pokaz podľa svojho, ako by ti to mali pokaziť iní“, očakávané spustenie ich hry sa síce posunulo o viac ako rok, no veľa sa pritom naučili. Browser hry ich skutočne bavili no videli, že v poslednom čase strácajú na obľúbenosti a tak si dali za cieľ vytvoriť dobrú a kvalitnú hru, ktorá bude niečím iná.

 

 

League of Clans je strategická multiplayer browser hra, ktorej príbeh je situovaný do stredovekých bitiek medzi jednotlivými klanmi. Hra má dve rozhrania – pohľad hry, ktorý obsahuje všetko potrebné na spravovanie mesta a mapu, kde sú zobrazené všetky mestá sveta, aktuálne akcie vojsk, ktoré sú nablízku či pozície rebelov. V strede mapy je zaznačený aj „Promise Land“. Ak si ho hráč dokáže udržať do konca daného sveta, stane sa víťazom.

 

 

Na hranie sú k dispozícii dva svety. Klasický svet sa používa skôr ako tréningový, hrá ho 150 hráčov samých za seba. Clan world pozostáva z 30 klanov s 5 hráčmi. Postup je nasledovný: clan leader najprv zaregistruje svoj klan do sveta a jeho členovia si vyberú frakcie s ktorými sa bude hrať, pripravia si vojenské jednotky a artefakty.

Keď preregistrácia dosiahne 30 klanov, po krátkom odpočítavaní je svet spustený. Na jeho konci dostane každý klan istý počet bodov podľa toho, čo sa mu podarilo v hre dosiahnuť. Hráči tak pre svoje klany získavajú popularitu a umiestňujú sa do rebríčka prestížnych líg. Každý klan začína v najspodnejšej lige a bojuje proti klanom vo svojej kategórii. Ak je klan úspešný, môže sa posunúť do vyššej ligy a získať tak popularitu medzi ostatnými.

 

 

Aj po spustení hry plánujú pridávať nové grafické rozhrania a frakcie (nové národnosti a vojská...). Tým sa chcú odlíšiť od ostatných browser hier - každá hra bude iná, vytváraná priamo hráčmi. 

 

Zdroj: naive.zone

Pridať komentár (0)