Infektológ Sabaka: Koronavírus má jednu zákernú stránku. Aktuálne ho na Slovensku najviac šíria títo ľudia

O 9 idú do práce, o 10 sú na káve a o 11 majú aperitív. Sám neviem, kedy Taliani pracujú

Veronika Remišová: Štátne IT bolo jedno veľké eldorádo. Po novom ušetríme milióny

Durex bojuje v novej kampani za bezpečný sex pomocou baklažánu

  • S ovocnými príchuťami už nikoho nezaujmeš. Je tu baklažánový Durex, nie len pre vegánov.
 srcset
  • S ovocnými príchuťami už nikoho nezaujmeš. Je tu baklažánový Durex, nie len pre vegánov.

Durex nedávno na svojom účte na Twitteri oznámil, že má pre ich zákazníkov pripravené niečo, čo tu ešte nebolo. Príchute ako jahoda, grep alebo banán neboli dostačujúce a majú tu niečo exkluzívne. Ide o úplne novú príchuť, a to baklažánovú. O pár hodín však Durex priznal, že nejde len o obyčajné rozšírenie produktového radu, ale je za tým niečo viac.
Čo však Durex týmto na prvý pohľad zvláštnym gestom sledoval? Všetko to začalo ešte v roku 2015, kedy firma odštartovala kampaň pre vytvorenie „emoji“ teda smajlíka zobrazujúceho kondóm. Ním chceli nie len uľahčiť ľuďom online konverzáciu so sexuálnym podtónom, ale taktiež podporovať bezpečný sex.

V auguste prišlo v jeho snahe k dôležitému zvratu. Návrh tohto emoji bol zamietnutý. Durex sa však nemienil vzdať a ako odpoveď na tento krok začal kampaň na kondómy s limitovanou baklažánovou príchuťou. Teda zeleninou, ktorú dnešná mládež používa v správach pri komunikácií o sexe. Unikátnosť tohto kroku je zjavná na prvý pohľad a na sociálnych sietiach sa značka Durex začala čoraz viac skloňovať práve s baklažánom.

 

Už pred začiatkom kampane kvôli uvedeniu nového emoji si Durex urobil prieskum medzi mladými vo veku 18 až 25 rokov. Vyšlo najavo, že pre 84% z nich je jednoduchšie sa baviť o sexe pomocou emoji ako textom alebo nebodaj slovne. Čo môže byť predsa romantickejšie ako dostať správu od svojho milovaného človeka, v ktorej je baklažán a nebodaj ešte aj v spojení s broskynkou.

d00

Podľa Durexu je diskutabilné, či je zamietnutie emotikona, ktorý podporuje bezpečný sex správne. Jeho primárnym cieľom teda nebol len čistý bez hodnotný marketing, ale snaha umožniť ľuďom rozprávať (písať) o bezpečnom sexe v jazyku, ktorému rozumejú a je im blízky, teda v emoji.

d7
Združenie, do ktorého spadajú giganti, ako je Adobe, Facebook, Apple, Microsoft alebo Google sa stará o vývoj a rozširovanie štandardu Unicode, ktorého cieľom je špecifikovať reprezentáciu textu v modernom software. Keďže však zastáva iný názor ako samotný Durex, baklažán bude stále jednotkou v konverzáciách so sexuálnym podtónom.
Durexu však toto mediálne haló môže celkom hrať do karát a je pravdepodobné, že na tejto téme monopol vo svete kondómov postaví ešte ďalšie kampane. Ďalším dobrým krokom, by mohlo byť aj rozposlanie baklažánových kondómov všetkým členom združenia, ktorí stoja za zrodom nových emotikonov.

zdroj:thenextweb.com zdroj obrázkov:memeburn.com

Najnovšie video