Eduscho prichádza s pokračovaním kampane. Opäť s Evou Mázikovou

  • Obľúbená značka Eduscho predstavuje novú mletú kávu Eduscho Arabica Elegante
  • Túto novinku s neočakávanou chuťou domova, s ktorou vstúpila na 100 % Arabica trh, komunikuje opäť prostredníctvom reklamnej kampane so speváčkou Evou Mázikovou
  • Zároveň značka prichádza s novými, modernými baleniami pre celý sortiment káv Eduscho
mazikova
Eduscho
  • Obľúbená značka Eduscho predstavuje novú mletú kávu Eduscho Arabica Elegante
  • Túto novinku s neočakávanou chuťou domova, s ktorou vstúpila na 100 % Arabica trh, komunikuje opäť prostredníctvom reklamnej kampane so speváčkou Evou Mázikovou
  • Zároveň značka prichádza s novými, modernými baleniami pre celý sortiment káv Eduscho

Káva Eduscho sa vo svojich kampaniach dlhodobo spája s domovom a rodinnou pohodou v spoločnosti šálky chutnej kávy. Kým doposiaľ si zákazníci mohli vybrať zo silnej a aromatickej Robusty alebo intenzívnejšej a plnej zmesi Robusty a Arabicy, tentoraz môžu siahnuť po novinke 100 % Arabica, charakterizovanej vyváženou intenzitou, ktorá vyniká plným telom kávy a jemnou arómou. Receptúra je pripravená tak, aby svojou chuťou ulahodila slovenským spotrebiteľom, ktorí preferujú kávy bez výraznej acidity. Zákazníci vítajú kávy s receptúrou 100 % Arabica, sú pre nich synonymom kvality.
Nová Eduscho Arabica Elegante prichádza so stratégiou vychádzajúcou z jej pozicioningu, kde sa spája s domovom, bezstarostnosťou a príjemnými emóciami. Prichádza preto s headlinom „Neočakavaná chuť domova“, ktorý evokuje chuť, ktorá človeka môže stále prekvapiť, ktorú si môžu vychutnávať čoraz viac a spôsobmi, ktoré by nikdy nečakal.

Zobraziť celú galériu (1)
zdroj: Media & Communication Consulting

Novinka, ktorú slovenskí zákazníci nájdu v maloobchodných predajniach, bude aj na jeseň podporená online a televíznou kampaňou, ktorej hlavnou tvárou je slovenská speváčka a herečka Eva Máziková, známa svojou obrovskou energiou a „ukecanosťou“. V spotoch ju tak možno vidieť v úplne nezvyčajnej polohe – novinka Eduscho Arabica Elegante je taká dobrá, že po nej každý stratí reč a výnimkou nie je ani Eva Máziková.

A práve ju uvidia diváci v októbri v televíznych spotoch vychutnávať si šálku lahodnej kávy v pohodlnom domácom overale, keďže rovnako ako Eva Máziková, aj celý sortiment káv značky Eduscho je teraz v novom šate – v moderných nových obaloch. Domáce overaly budú tiež môcť fanúšikovia Facebook stránky Eduscho vyhrať v spotrebiteľskej súťaži.

Marketingovú 360°podporu bude dopĺňať aj podpora in-store prostredníctvom ochutnávok, darčekových balení či druhotného umiestnenia. Celá kampaň bude doplnená PR komunikáciou, ktorú zastrešuje agentúra Media & Communication Consulting.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK