Eliška Holienčiková: Vybavili sme viac než 60 000 reklamácií

Richard Bednár / 29. novembra 2014 / Lifehacking

Žiadna firma sa nechce chváliť počtom reklamácií. Je tu však jedna, ktorá si pochvalu zaslúži. Má široké porfólio klientov, prepracovaný systém a spokojných zákazníkov. Predstavujem vám reklamacie.sk.

Ako sa máš?

Ahoj, mám sa výborne, ďakujem :)


To rád počujem. Predstavíš nám reklamácie.sk? Pre koho je vaša služba určená?

Služba reklamacie.sk je určená pre firmy, živnostníkov, či e-shopy, ktorí vybavujú reklamácie svojich zákazníkov.

Čo firma získava používaním vašej služby?

Získa v prvom rade viac času. Používaním nášho systému dokáže totiž rýchlejšie a lepšie spravovať reklamácie svojich klientov, má k nim prehľadnejší prístup a nezabudne na žiadnu zákonnú lehotu pri vybavení reklamácie.

Aká je cena?
Tak najskôr to má úplne každý zadarmo :) . Prvý mesiac je testovací, vyskúšate si všetky možnosti, ktoré služba ponúka a až potom sa rozhodnete. Klasická cena je od 83 eur na rok. V najbližších mesiacoch pripravujeme tiež neplatenú verziu pre spoločnosti, ktoré majú malý počet reklamácií. Chceme, aby mohli používať náš systém a taktiež, chceme ponúknuť rovnakú možnosť začínajúcim podnikateľom pre ich e- shopy v rámci ročnej licencie bez poplatku.

 

Vráťme sa trochu ku začiatkom. Ako vám napadlo vytvoriť reklamacie.sk?

Tu si dovolím citovať tvorcu nápadu Ľuboša Magáta: „Traja stáli zákazníci našej firmy chceli takýto modul do e-shopu, ktorý sme práve vytvárali. Pozrel som sa, či také niečo existuje, ako samostatný produkt na slovenskom internete. Nebol, tak sme sa do toho s kolegom rozhodli ísť.“
 

Koľko ste na trhu?

Je to práve tretí rok.

Máte za sebou pekné porfólio klientov (InterSport, Andrea Shop, iBO, Sunnysoft, Outdoorguide, Agi,…). Ako reagovali pri začiatkoch? Bolo ťažké im vysvetliť, čo spoluprácou s vami získajú?

Začiatky boli, ako pre každý startup, ťažké. Klienti však už v skúšobnej 30 dňovej prevádzke (ktorá je zadarmo) pochopili,  ako veľmi im náš systém zjednoduší celý proces vybavovania reklamácií a ušetrí množstvo času a peňazí. Jedna z najväčších výhod systému je priama komunikácia a spolupráca so zákazníkom. Firma si môže na svoju webovú stránku umiestniť on-line reklamačný formulár, ktorý zákazník vyplní a odošle. Následne je počas celého procesu reklamácie informovaný pomocou sms alebo e-mail notifikácií. Práve pripravujeme možnosť, že dokonca plne automatizovane  odošleme aj papierové potvrdenie spotrebiteľovi klasickou poštou s hlavičkou nášho zákazníka.

 

Čo bolo pri rozbiehaní reklamacie.sk pre vás najťažšie?

Jednoznačne najťažšie bolo vymyslieť celý proces fungovania systému tak, aby vyhovoval každej firme, či už predáva bicykle, oblečenie, či vŕtačky.

 

Koľko reklamácii ste doteraz vybavili?

Už je to viac ako 60 tisíc a každým dňom úspešne vybavené reklamácie pribúdajú.

 

Vaše služby si vyžadujú pomerne náročnú administratívu od právnikov až po programátorov. Koľko je vás  v tíme?

Sme štyria, občas piati.

 

Kde sa vidíte o 3 roky?

Tak veríme, že minimálne s počtom 500 tisíc úspešné vybavených reklamácií s našim systémom :)

 

Ďakujem za rozhovor.


Pridať komentár (0)