Festival natívnej reklamy
Popis udalosti
TOTO JE PRÍBEH Z DÁVNYCH ČIAS, Z ČIAS MÝTOV A LEGIEND, KEĎ BOLI STARÍ BOHOVIA MALICHERNÍ A KRUTÍ A ZOSLALI NA ĽUDSTVO OSUD UTRPENIA. LEN JEDEN SA ODVÁŽIL VZOPRIEŤ ICH MOCI.
Používanie adblockov graduje. Chrome, najpoužívanejší prehliadač, vyvíjaný firmou, ktorá žije aj z display reklamy, dokonca začal blokovať agresívnu reklamu.
Online marketéri neustále inovujú, rozmýšľajú a skúšajú metódy, ako osloviť svoju cieľovú skupinu. Odpoveďou na ich potreby je OBSAHOVÝ MARKETING a NATÍVNA REKLAMA.
VIDÍ JU VIAC ĽUDÍ, ŠÍRI SA VIRÁLNE, FIRMÁM GENERUJE VIAC KONVERZIÍ A VYŠŠIU LOJALITU KU ZNAČKE.
Pozývame vás na druhý ročník Festivalu natívnej reklamy, organizovaný IAB Slovakia. Prevedieme vás novinkami a trendami v natíve.
Ako budovať komunity a vzťah so zákazníkmi vám ukážeme na množstve case studies, príkladov, ukážok veľkých a rešpektovaných firiem.
V druhom ročníku prinášame:
– Celodenný formát
– Domácich aj zahraničných spíkrov
– Najnovšie trendy
– Viac času na networking
– Dostatočný priestor na zvedavé otázky
Na festivale vystúpia:
– Henric Smolak, Strossle
– Nicklas Hermansson, Anna Arvidson, Bonnier News Brand Studio
– Pål Nisja, Nettavisen
– Gábor Boros, Refresher
– Filip Mosnár, Startitup
– Martin Mác, Zoznam
– Filip Kuna, Strossle
– Ondřej Sitta, Seznam
– Lenka Káčerová, Riesenia
– Jana Malaga, Content Agency
– Linda Bezáková, Omnicom Media Group
– Andrea Petriščáková, Starmedia
– Peter Šebo, PS:Digital
– Ján Papač, Triad
Viac o spíkroch, ich prednáškach a programe sa dozviete na https://event.iabslovakia.sk/
V cene vstupenky „OBSAH, KTORÝ ĽUDIA MILUJÚ” – zbrusu nová Príručka o natívnej reklame a obsahovom marketingu, ktorá bude mať na festivale premiéru.
Partner festivalu: mediálna agentúra Universal McCann
Mediálni partneri: Stratégie & Sketcher & Strossle & Zoznam & Živé
Festivalom vás bude sprevádzať Filip Kuna. Celé podujatie sa bude niesť v príjemnej neformálnej atmosfére v KC Dunaj.
Tešíme sa na vás!