Facebook marketéri, pozor! Je tu Tabfoundry

  • Jedným z podstatných marketingových nástrojov sú sociálne siete. Prvenstvo si medzi nimi ešte stále so svojim priestorom na lajkovanie, zdieľanie či komentovanie drží Facebook. Obľúbenou platformou reklamy na Facebooku sú okrem iných aj Facebook záložky.
image_1398330104.jpeg
  • Jedným z podstatných marketingových nástrojov sú sociálne siete. Prvenstvo si medzi nimi ešte stále so svojim priestorom na lajkovanie, zdieľanie či komentovanie drží Facebook. Obľúbenou platformou reklamy na Facebooku sú okrem iných aj Facebook záložky.

 

Facebook záložky (Facebook tabs) sú akési samostatné stránky v rámci tejto sociálnej siete, ktoré si užívatelia vytvárajú sami. Najčastejšie ide o rôzne marketingové akcie, uvítacie videá, kontaktné alebo priamo objednávacie formuláre. Tieto záložky mali doteraz len obmedzené možnosti, pokiaľ ste ako marketér nevedel aj programovať. Vďaka českému startupu Tabfoundry sa tvorba záložiek zjedonušila na maximálne user-friendly úroveň.

 

Tabfoundry prišiel na svet ešte v máji 2012, kedy sa zapojil do akcelerátora StartupYard. Ten tímu poskytol mentoring, priestory aj zaujímavé kontakty. Verejnú verziu stránky spustili začiatkom minulého roka a odvtedy produkt neustále vylepšujú, upravujú a zjednodušujú.

 

 

Hlavným strojcom myšlienky platformy na tvorbu záložiek je Ladislav Hrbáček, ktorý pracoval v digitálnej reklamnej agentúre. Bol teda v dennom kontakte s Facebook záložkami. Uvedomoval si, že by potreboval možnosť tieto záložky upravovať podľa svojich predstáv. Mal jednu výhodu – vedel programovať, a tak slovo dalo slovo a spolu s Petrom Messnerom sa pustili do postupnej realizácie nápadu. Po prijatí do StartupYard-u sa k nim pridal aj Michal Kvasnička.  

 Tabfoundry funguje na jednoduchom princípe drag&drop, čiže chytíte a presuniete na template. Môžete prídávať rôzne widgety od textu a obrázkov, cez YouTube prehrávače, prídavné moduly na sociálne siete, HTML kód až po Facebook komenty. Okrem toho si na danej záložke upravíte vzhľad – čo umiestnite kam, zarovnanie textu, štýl písma, farba, a podobné záležitosti. Všetko skontrolujete v náhľade, a ak je to v poriadku, len publikujete. Vďaka Tabfoundry záložkám sa dajú vytvárať aj rôzne súťaže alebo kvízy.

 

 

V základnej verzii je platforma zadarmo. Dve platené verzie sú buď Premium alebo Agency. Pri oboch platených verziách máte prístup k prémiovej podpore zo strany tímu. Logo spoločnosti Tabfoundry sa zobrazuje tak vo free verzii ako aj v Premium. Líši sa iba tým, že pri Premium verzii logo nie je upravené na link a nachádza sa v spodnej časti.

Počet Facebook stránok, ktorých záložky možno spravovať, sa tiež líši od ceny. Vo free verzii je to jedna, v ďalších dvoch ich môže byť až desať. Agency verzia, ako najdrahšia, ponúka aj tzv. korporátne typy písma, čo znamená, že druh, veľkosť a iné detaily danej značky, sa vám v prípade potreby automaticky upravia podľa štandardov loga tej-ktorej firmy. 

Cena Premium verzie je 9 USD a Agency 39 USD. Platformu Tabfoundry si vyskúšali už také spoločnosti ako Volvo, MTV, Nivea alebo Toshiba. 

 

Tabfoundry je určite záležtosť, ktorá sa marketérom oplatí otestovať.

 

Zdroj: tabfoundry.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech