IKEA hrá vo svojej reklame na city. Skvelá reklama už stihla nazbierať 1,5 milióna zhliadnutí na YouTube

  • IKEA opäť ukázala, že vo svojich reklamách je naozajstná špička
  • Tá posledná má už za pár dní nazbieraných viac než 1,5 milóna zhliadnutí na YouTube
  • IKEA opäť ukázala, že vo svojich reklamách je naozajstná špička
  • Tá posledná má už za pár dní nazbieraných viac než 1,5 milóna zhliadnutí na YouTube

Nová dojemná kampaň od Ikea „chytí“ aj tých zo železa. Prišiel s ňou Adweek, ktorý zverejnil aj reklamné video. Spot rozpráva príbeh o dvoch zatúlaných psíkoch, pričom jeden z nich nájde domov v plnozariadenom byte od IKEA. Prvoplánové môžu byť v ňom cenovky, ktoré sa zobrazujú na každom kuse nábytku, po ktorom psík hopsá. Ale dej príbehu ťa odrovná, naozaj.

Na začiatku sú fľakatí kamoši spolu, no jedného z nich si zoberie rodina. Zábery ukazujú, že sa mu v novom domove páči. Ak však dostane plyšovú hračku, podobajúcu sa druhému psíkovi, zacnie sa mu. Hračke začne nosiť jedlo a „pamlsky“. Utri slzu, ešte nie je koniec. Nahromadené jedlo uvidí rodina za dvojpohovkou Ektorp za 349 eur. Tej hneď svitne, čo sa snažia smutné psie oči povedať a ide zobrať druhého psíka domov…

S reklamou prišla grécka reklamná agentúra Ogilvy Greece. Má 90 sekúnd a za dva týždne od jej vydania stihla na Facebooku nazbierať vyše pol milióna zhliadnutí a na YouTube viac než 1,5 milóna zhliadnutí.

Reklamy od Ikea na festivale Cannes Lions

Ikea je známa, že si dá na svojim kampaniach záležať. Jednou z najúspešnejších je aj kampaň na kolekciu pre hendikepovaných zákazníkov „ThosAbles“. Produkty s týmto označením predstavuje sériu väčších úchytok a ďalších vylepšení, ktoré zákazníci potrebujú.

Reklama je dobre cielená, vystupujú v nej reálni zákazníci, ktorí podobné produkty potrebujú. Ako napríklad Eldar, hlavná postava. V reklame hovorí o svojom príbehu a nové vylepšováky si veľmi pochvaľuje.

Kardåsh od Kanye Westa

Marketing IKEA vie pobaviť aj celý svet. Svedčí o tom komunikácia s Kanye Westom. Filozofiu spoločnosti si zamiloval aj americký raper, ten sa v rozhovore pre rádio BBC vyjadril, že by mal spoločnosti pomáhať s interiérovým dizajnom.

Populárny reťazec rýchlo reagoval a vtipným príspevkom na Facebooku si vystrelil z raperovho klipu Famous. Išlo o fotku obrovskej postele, ku ktorej Ikea napísala „Hej, Kanye, veľmi by sme chceli vidieť, čo vytvoríš. Mohli by sme ťa urobiť slávnym“.

Hej Kanye, we’d love to see what you’d create…we could make you Famous!

Gepostet von IKEA am Montag, 1. August 2016

Túžby Westa pracovať pre Ikea sa chytil aj internet. Ľudia začali premýšľať, ako by raperove návrhy asi vyzerali. Jedným z nich je podarený návrh stoličky s názvom Kardåsh, ako ušitý na mieru jeho manželke Kim Kardashian.

Gepostet von Daniela Černeková am Donnerstag, 6. Juni 2019

Zdroj: AdWeek, Ikea, BBC

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech