Kaufland má „eko” kampaň, ktorou upozorňuje na alarmujúcu situáciu na našej planéte

  • Jedným zo záväzkov, ktoré si dal Kaufland do roku 2019 bolo odstrániť slamky aj jednorazový plastový riad
  • Aktuálne tento krok komunikuje aj vo svojej reklamnej kampani, za ktorou stojí agentúra Respect APP spolu s visual directorom a fotografom Matúšom Bencem
zdroj: Respect APP
  • Jedným zo záväzkov, ktoré si dal Kaufland do roku 2019 bolo odstrániť slamky aj jednorazový plastový riad
  • Aktuálne tento krok komunikuje aj vo svojej reklamnej kampani, za ktorou stojí agentúra Respect APP spolu s visual directorom a fotografom Matúšom Bencem

V Kauflande sa obnažili uhorky, znela správa z apríla tohto roku, ktorá hovorila o tom, že reťazec už viac nebude baliť uhorky do plastových fólií a dokáže tak ušetriť 15 ton odpadu ročne. Viac si o tomto kroku značky môžeš prečítať TU.

Ďalším zo záväzkov, ktoré si reťazec dal do roku 2019, bolo odstrániť slamky aj jednorazový plastový riad. Kaufland sa toto rozhodnutie rozhodol podporiť aj v reklamnej kampani.

„Medzi dlhodobé priority spoločnosti Kaufland patrí trvalá udržateľnosť a boj proti plastom. Preto sme sa už minulý rok v júli verejne zaviazali, že do roku 2025 znížime spotrebu plastov minimálne o 20% a zabezpečíme 100% recyklovateľnosť umelých obalov našich privátnych značiek,“ vyjadrila sa pre Startitup hovorkyňa spoločnosti Lucia Langová.

Na vizuáloch zobrazuje koláč predstavujúci našu planétu a plastovú vidličku, ktorou si z nej postupne ukrajujeme alebo pohár, v ktorom môžeme vidieť život pod morskou hladinou, z ktorého si odpíjame plastovou slamkou. „Už ani glg” alebo „Už ani kúsok”, píše sa na vizuáloch.

zdroj: Respect APP

„Vizuálnou skratkou ukazujeme, že plastový príbor a slamky ukrajujú z krajiny a ničia ju, preto sa ich Kaufland rozhodol zbaviť. Vizuály vznikli kombináciou 3D modelovania a reálnej fotografie,” vysvetľuje pre Startitup creative director z agentúry Respect APP Lenka Slovák Bónová.

O finálnu exekúciu vizuálov sa postaral známy visual director a fotograf Matúš Bence. Za kreatívnym konceptom kampane stojí agentúra Respect APP.

zdroj: Respect APP

Kaufland Slovensko už v uplynulom roku vyradil z predaja najpoužívanejšiu plastovú tašku a nahradil ju ekologickým variantom – plátenou taškou z bio bavlny.

Spoločnosť sa od roku 2013 zaviazala k tomu, že pri výrobe vlastnej pleťovej a telovej kozmetiky, ako aj pracích a čistiacich prostriedkov nebude používať mikroplasty.

Najnovšie video