Kaufland opäť provokuje. Na mušku si zobral Lidl a Tesco

  • Po Plastovom týždni prichádza ďalšia vtipná reklama
  • Na Kamennom námestí v Bratislave nasadil Kaufland outdoorovú kampaň
  • Verejnosti hovorí, že v centre mesta si majú kúpiť len drobnosti
kaufland
Archív Sketcher
  • Po Plastovom týždni prichádza ďalšia vtipná reklama
  • Na Kamennom námestí v Bratislave nasadil Kaufland outdoorovú kampaň
  • Verejnosti hovorí, že v centre mesta si majú kúpiť len drobnosti

Kaufland sa opäť rozhodol, že si vo svojej kampani zavtipkuje na účet konkurenčných značiek. Po kampani, v ktorej si robil žarty so špecializovaných týždňov reťazca Lidl a predstavil svoj vlastný Plastový týždeň, prichádza s ďalšou kampaňou.

Kaufland tentokrát nepodpichuje len svojho konkurenta z vlastnej skupiny Schwarz Gruppe, ale aj reťazec Tesco. Reklamu totiž umiestnil na Kamenné námestie v Bratislave, kde sa v jeho blízkosti nachádzajú predajne oboch značiek. Kaufland nájdeš len v širšom centre, na čom je postavená celá reklama.

„Kúpte si tu v centre len nejakú drobnosť, aby ste vydržali cestu za poriadnym nákupom,“ hovorí reťazec na veľkej reklamnej plachte umiestnenej na jednej z budov.

Zobraziť celú galériu (1)
zdroj: Archív Sketcher

Na vizuále pritom Kaufland ľuďom odporúča, že to môže byť napríklad jablko a hovorí, že v Kauflande dostanú zákazníci najširší sortiment za výhodné ceny. Značka toto tvrdenie podložila zákazníckym prieskumom Kantan TNS realizovanom v období od 15.3. do 27.3. 2018 na vzorke 1000 respondentov pre rok 2018.

Zaujímavosťou je tiež to, že Kaufland inzeruje na budove, z ktorej Slovenská sporiteľňa nedávno dala dolu svoju reklamnú plachtu a urobila z nej šmýkačku.

Sketcher zisťuje ďalšie informácie o kampani. 

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech