Malo by sa Staffino začať obávať konkurencie z Čiech?

Lukáš Gašparík jr. / 9. júna 2015 / Lifehacking

V susednom Česku sa začína pomaly stavať na zadné startup Restu, ktorý by mohol byť konkurenciou pre slovenské Staffino. Spýtali sme sa preto Tomáša Rosputinského, ktorý je CEO Staffino, čo si o tom myslí.

 

 

 

Český startup Restu začínal spočiatku ako rezervačný systém pre reštaurácie. Dnes už je však oveľa ďalej a chystá novinky, ktorými môže priamo konkurovať aj slovenskému Staffinu. Jednou z noviniek je implementácia check-inov do appky. Po checknutí v reštaurácií pribudla pre zákazníkov nová funkcia a to je rating – feedback reštaurácie. To znamená, že používatelia Restu budú môcť hodnotiť reštaurácie, ich vybavenie, jedlo, či samotný personál, podobne ako je tomu v slovenskom Staffine.

 

 

 

K novinkám spojeným s Restu sa nám podarilo získať aj vyjadrenie Staffina. Na našu otázku, či by sa Staffino malo obávať konkurencie z Čiech sa vyjadril CEO Staffina Tomáš Rosputinský:

„Držíme Restu palce. Budeme ich snaženie pozorne sledovať. Pre nás v Staffine to neznamená žiadnu zmenu, stále sa fokusujeme na to, čo máme ako základ: hodnotenie kvality obsluhy cez hodnotenia konkrétnych členov personálu. A to nielen v gastro biznise, ale aj v službách, fitness, zdravotníctve či retaile. Hodnotenie konkrétnych ľudí je naša srdcová vlastnosť a stále zostáva základným odlišovačom. Čoskoro mediálne oficiálne oznámime aj spustenie pilotnej prevádzky Staffina na takmer 50 pobočkách VÚB banky. Cieľom nie je hodnotiť len priestory či produkty, ale práve nájsť silné a slabé stránky v kvalite obsluhy. Len v pobočkách VÚB banky máme registrovaných niekoľko stoviek pracovníkov, celkom už ľudia môžu hodnotiť okolo 4 000 rôznych pracovníkov obsluhy na najrozličnejších prevádzkach.“

 

zdroj: Restu, Staffino

Pridať komentár (0)