Meet’n’learn zís­kal význam­nú inves­tí­ciu od Neulo­gy Ven­tu­res!

Lukáš Gašparík jr. / 25. júna 2015 / Lifehacking

Meet’n’learn, kto­rý fun­gu­je už tak­mer tre­tí rok, zís­kal význam­nú inves­tí­ciu od Neulo­gy Ven­tu­res. Penia­ze pôj­du na mar­ke­tin­go­vé akti­vi­ty v kra­ji­ná­ch, kde por­tál na vyhľa­dá­va­nie dou­čo­va­nia fun­gu­je. Záro­veň by sa mal posil­niť aj tím ľudí, kto­rí na ňom pra­cu­jú.

 

DoučMa.sk je online trh spájajúci jednoduchým a priateľským spôsobom prípadných študentov a učiteľov. Táto platforma pomáha tútorom a učiteľom spojiť sa s ich potenciálnymi klientami jednoducho, tým že slúži ako marketingový kanál pre učiteľov aby si budovali a propagovali svoje renomé. DoučMa.sk slúži zároveň ako nástroj na overovanie učiteľských profilov.

Aktuálne môžu tento unikátny spôsob vyhľadávania doučovania využívať záujemcovia v štyroch krajinách - v Nemecku funguje pod názvom meetnlearn.de, Rakúsku je to meetnlearn.at, v susednej Českej republike ho nájdete pod názvom doucuji.eu a na Slovensku ako doucma.sk.

K investíci od Neulogy Ventures sa vyjadril aj jeden zo zakľadateľov a CEO Meet'n'learn, Juraj Svinčák: „Získanie nového partnera a investície je pre nás mimoriadne dôležitá a pozitívna správa. Tešíme sa na ďalší rozvoj spoločnosti umožnený práve zapojením Neulogy Ventures.”

 

Zakladatelia začali ešte v roku 2012 nezáväzne pracovať na internetovej stránke, ktorá by bola  "zoznamkou" pre študentov s doučovateľmi. Neskôr sa ukázalo, že projekt, ktorý nazvali DoučMa.sk, môže byť životaschopný a na slovenskom trhu chýba.

Projekt sa na Slovensku pomaly rozbiehal, no Juraj a Tomáš s ním mali väčšie plány. Nechceli pokrývať iba slovenský trh. Podobný problém s vyhľadávaním doučovania je totiž aj v zahraničí. Na to, aby expandovali v iných krajinách, potrebovali kapitál.

V roku 2014 sa prihlásili do Akadémie Wayra Praha. Chceli byť ďalším slovenským tímom, ktorý sa do programu prihlási. Dvojdňový pitch day však nedopadol podľa ich predstáv, a tak boli len jedným z ďalších neúspešných kandidátov.O tri dni neskôr dostal Juraj email s týmto znením: "Great news from the Wayra Family: Munich Academy would like to evaluate your project!"

 

V Prahe totiž videl ich pitch director mníchovskej akádemie, ktorý v tom čase hľadal doučovanie pre svoje deti. Na základe toho si vybral Jurajov a Tomášov projekt. Následne absolvovali celý výberový proces znova. Tento krát už so šťastným koncom. Od Wayry dostali v tom čase 40-tisícovú seed investíciu. Peniaze investovali do budovania portálov na nových trhoch v Nemecku, Rakúsku a Česku.

Do Mníchova sa sťahovali v júni 2014 a deväť mesačná akcelerácia začala až 15. augusta. V mníchovskej Wayre pobudnú do konca Júla, potom sa budú sťahovať do Berlína, kde by už mali mať svoje stále priestory.

Chalani práve hľadajú nového člena tímu, ktorý pomôže s programovaním, ak máš záujem pozri job offer https://inhiro.com/job/id/1760

 

 

 

Pridať komentár (0)