Möbelix si vo vtipnej kampani strieľa z Andreja Danka a jeho záverečnej práce

  • Politická kauza okolo rigoróznej práce Andreja Danka momentálne otriasa Slovenskom
  • Niet nad to, keď sa takejto aktuálnej témy chytí väčšia značka a šikovne ju pretaví do svojej reklamy
  • V tomto prípade sa to podarilo Möbelixu
zdroj: Möbelix
  • Politická kauza okolo rigoróznej práce Andreja Danka momentálne otriasa Slovenskom
  • Niet nad to, keď sa takejto aktuálnej témy chytí väčšia značka a šikovne ju pretaví do svojej reklamy
  • V tomto prípade sa to podarilo Möbelixu

Urobiť vtipnú reklamu je umenie a správne pri tom využiť aktuálnu tému je majstrovstvo. To sa aktuálne podarilo firme Möbelix, ktorá našla správny recept na to, ako použiť najnovšiu politickú kauzu, v tomto prípade plagiát rigoróznej práce slovenského politika Andreja Danka.

„Regál, do ktorého zmestíte všetky zdroje pre vašu rigorózku“, znie claim z príspevku na Facebooku, za ktorým stojí reťazec. V polici, ktorú má reťazec v ponuke, sú poukladané knihy ako napríklad Moderná verejná správa, Správne právo hmotné či Základy správneho práva.

„Niektorí z nás potrebujú literatúry viac, iní menej. Každopádne, regál Living vám doma poslúži ako výborný odkladací priestor, v ktorom si policu môžete nastaviť podľa vašich predstáv,“ vysvetľuje značka.

Po pravde, ani sa nečudujeme, že slovenský internet nenecháva na tejto kauze jednu nitku suchú. O to vtipnejšie to je, keď sa toho chytí predajca nábytku a urobí z toho virálnu kampaň. A takto sa veru virál robí. 

Zobraziť celú galériu (3)
zdroj: Facebook Mobelix

Príspevok má aktuálne na oficiálnej stránke značky za 15 hodín od uverejnenia vyše 1300 lajkov, 481 zdieľaní a 40 komentárov. Jeden z používateľov okomentoval obrázok, že regál odporúča 9 z 10 doktorov práv. Ďalší dodal, že je tam dostatok miesta pre výložky. Samozrejme, nezabudlo sa ani na legendárnu hlášku „žiaden človek nevie dať regál človeku, ako človek dať regál človeku“. Kampaň zarezonovala natoľko, že jeden z komentujúcich by najradšej nominoval kampaň na „Nobelovú cenu“ za reklamu.

Reklamy na podobnom princípe dlhodobo ukazuje na Slovensku aj reťazec Ikea. Naposledy skvele spropagovala sprchový záves, z ktorého urobila šaty a vo svojom príspevku upozornila na podujatie Fashion LIVE!. Viac čítaj TU!

Zobraziť celú galériu (3)
zdroj: Facebook Ikea

Najnovšie video