MOTIVOPIC – Inšpirácia na dennú motiváciu v jedinečnom dizajne

  • ZA PROJEKTOM MOTIVOPIC STOJÍ PARTIA MLADÝCH ĽUDÍ V ZOSTAVE MÁRIO POTOČEK, PATRIK GUNDA A ADAM CVIK. SPOLUPRACUJÚ UŽ ASI 5 ROKOV NA RÔZNYCH PROJEKTOCH A AKO SAMI TVRDIA, NAVZÁJOM SA DOPĹŇAJÚ.
image_1424508754.jpeg
  • ZA PROJEKTOM MOTIVOPIC STOJÍ PARTIA MLADÝCH ĽUDÍ V ZOSTAVE MÁRIO POTOČEK, PATRIK GUNDA A ADAM CVIK. SPOLUPRACUJÚ UŽ ASI 5 ROKOV NA RÔZNYCH PROJEKTOCH A AKO SAMI TVRDIA, NAVZÁJOM SA DOPĹŇAJÚ.

 

Povedz nám, ako vzniklo MOTIVOPIC?

Nápad vznikol úplne spontánne pri zariaďovaní novej kancelárie. Chceli sme mať na stenách niečo štýlové a zároveň inšpiratívne. No nikde sme nenašli niečo také čo by vystihovalo každého z nás. Tak sme sa rozhodli že si to navrhneme sami. Tam vznikol nápad spraviť Motivopic. Miesto, kde si každý môže nájsť inšpiráciu, ktorá ho nakopne. Nemusia to byť striktne quotes, ale návrh by mal mať motivačný charakter. Veľmi dôležité bolo vybrať správneho výrobcu, s ktorým sa nám bude dobre spolupracovať, a to sa nám podarilo. 

 

 

Pomáhal vám ešte niekto?

Na Motivopicu s nami spolupracovali aj grafici Majo Moravčík a Filip Mitický.

 

Kde momentálne fungujete, kde máte „základňu“?

Keďže pochádzame z Piešťan, tak momentálne fungujeme práve tu. V súčasnosti tu máme všetko čo potrebujeme, dokonca aj vlastnú posilňovňu v kancelárii :). No uvedomujeme si, že v Bratislave je oveľa viac možností a príležitostí, uvidíme čo nám budúcnosť prinesie.

 

Ako sa vám zatiaľ darí na slovenskom trhu?

Projekt je samozrejme len za začiatku a našou snahou je vytvoriť mu istú tvár a brand. Môžem však povedať, že máme pripravenú spoluprácu s niekoľkými známymi slovenskými osobnosťami, ktoré budú mať vytvorenú vlastnú edíciu.

 

 

Ako ste sa k tým osobnostiam dostali a presvedčili ich k spolupráci?

Využili sme kontakty, ktoré sme nadobudli, takže to nebolo až také zložité, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Rýchlo pochopili o čo ide a zapáčilo sa im to.

 

Fungujete už aj v zahraničí alebo to mate v pláne?

Našim hlavným cieľom je preraziť na zahraničné trhy a ponúkať naše produkty globálne. V súčasnosti si teda môžu produkty zakúpiť zákazníci z celého sveta, ale väčšiu kampaň ešte lén plánujeme.

 

Na stránke ma každý možnosť stať sa dizajnérom a prezentovať svoje výtvory. Na základe akých kritérií vyberáte, ktoré návrhy budú aj zverejnené? Čo ak niekto príde s nevhodným alebo urážlivým motívom?

Presne tak, každý má možnosť stať sa dizajnérom a predávať tak svoje návrhy. O výrobu aj distribúciu sa staráme my. Kritéria sú jednoduché, musí nás návrh niečím zaujať. Podstatné sú myšlienka a dizajn. Problém nevhodného motívu sme ešte neriešili, ale každopádne hranice musia byť. Každý návrh sa schvaľuje, takže nič čo by sme nechceli sa do predaja nedostane.

 

 

Si aj ty sám autorom niektorých motívov?

Áno som aj ja autorom niektorých návrhov, práve tých, ktoré máme v kancelárii a vo svojom dome. Nepovažujem sa za veľkého grafika, ale photoshop ovládam a stačí kúsok inšpirácie a každý sa môže stať dizajnérom na Motivopic a urobiť tak radosť niekomu inému svojim návrhom.

 

Aké sú plány do budúcna?

Plány sú jasné, mať čo najviac designérov, ktorý umiestnia svoj nápad na motivopic. Preraziť na zahraničné trhy a aby sa Motivopic stalo brandom v motivačných návrhoch.

 

 

Ešte trošku z vyššej perspektívy, Ako sa vám zatiaľ na Slovensku podniká? Aké máte skúsenosti?

Tak podnikať na Slovensku nie je jednoduché a obdivujem každého, kto sa na túto cestu dá. Začiatky bez kapitálu a skúseností nie sú ľahké, ale verím, že ak Vás niečo baví, dáte tomu lásku a vytrváte, tak môžete byť úspešný. Preto by som odporučil všetkým a hlavne mladým, čo nad vlastným podnikaním uvažujú, aby sa nebáli a vyskúšali svoj nápad rozbehnúť. Nikdy neviete, ako to môže vypáliť. U nás zatiaľ tie dobré skúsenosti s podnikaním prevládajú nad tými zlými. 

 

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK