O2 má v Bratislave netradičnú reklamu, ktorá nezaujme na prvý pohľad

  • Netradičnú inštaláciu nájdeš v bratislavskom nákupnom centre Eurovea
  • Za nápadom stojí reklamná agentúra Elite Solutions
  • Inštáliacia bude umiestnená v predajni približne 3 mesiace
tulen
Facebook Elite Solutions
  • Netradičnú inštaláciu nájdeš v bratislavskom nákupnom centre Eurovea
  • Za nápadom stojí reklamná agentúra Elite Solutions
  • Inštáliacia bude umiestnená v predajni približne 3 mesiace

Značka O2 v rámci svojej komunikácie z podmorského sveta predstavila netradičnú inštaláciu, ktorú nájdeš v nákupnom stredisku Eurovea v Bratislave. Na prvý pohľad nemusí byť ničím zaujímavá, ale keď si dáš na tvár špeciálne potápačské okuliare, všetko sa zmení. Operátor chce verejnosti ukázať výhody, ktoré poskytuje 4G sieť oproti 3G.

Cez špeciálne okuliare môžu návštevníci vyskúšať, aký farebný a rôznorodý môže byť podmorský svet, ktorý bez okuliarov vyzerá nudne a bezfarebne. Nápad pochádza z dielne agentúry Elite Solutions, ktorá využila starý LCD monitor zo svojho skladu. Ten mal na obrazovke polarizačnú vrstvu, ktorá usmerňuje biele kombinované svetlo z obrazovky a vytvára reálny obraz.

„Vďaka týmto poznatkom a DIY videám z Youtubu  sme sa rozhodli využiť najprv starý LCD monitor z nášho skladu, z ktorého sme polarizačnú fóliu jednoducho vyrezali. Potom sme si to celé vyskúšali aj naostro. Šlo o veľmi precíznu robotu, očistenie 55 palcového monitora trvalo celé hodiny, a to s vedomím, že jeden nešikovný pohyb nás môže stáť stovky eur“, hovorí copywriter a ideamaker Elite Solutions Slavomír Artim.

Polarizačná fólia sa aplikovala do potápačských okuliarov. Po ich nasadení každý vidí na obrazovke miesto obyčajného kresleného podmorského sveta s uškatcom Tónom hotové podmorské divadlo.

Inštáliacia bude umiestnená v predajni približne 3 mesiace.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá