Ľudí s respirátorom pod nosom môžeš od dnes „nabonzovať“. Kompetentní ich budú musieť riešiť
Miliardár Abramovič vypustil na vodu svoju superjachtu. Ponúka rozprávkový luxus a je najsilnejšou jachtou na svete
Rasizmus, samovražedné myšlienky či konflikty. Harry s Meghan otvorenie prehovorili o tajomstvách kráľovskej rodiny
Odlíšte sa a dostaňte tak korporácie na svoju stranu
- Už dlhší čas pôsobím ako CTO projektu Localization Guru. Dnes sa s vami chcem podeliť o skúsenosť, ako sa mi spolu s kolegom podarilo inovatívnym spôsobom získať interného evangelistu pre našu firmu v korporácií.
- Už dlhší čas pôsobím ako CTO projektu Localization Guru. Dnes sa s vami chcem podeliť o skúsenosť, ako sa mi spolu s kolegom podarilo inovatívnym spôsobom získať interného evangelistu pre našu firmu v korporácií.
Ak ste niekedy boli na klasickom korporátnom stretnutí, určite to poznáte. Nikdy sa nekončiace nudné stretnutia, pri ktorých sa neustále odbieha od pointy. Každý okrem lídra stretnutia sa netrpezlivo pozerá na hodinky a nevie sa dočkať, kým bude toto trápenie u konca.
Toto nie je iba môj osobný názor založený na tých niekoľkých stretnutiach v korporáciach, ktoré som doposial absolvoval. Ako som zistil po mnohých rozhovoroch s ľudmi z brandže, tento „problém“ pociťujeme viacerí. Vidím to ale ako skvelý poznatok, na ktorom je možné založiť úspech svojho meetingu.
Smutnou realitou je to, že väčšina korporátnych zamestnancov je znudená rutinným pracovným štýlom a dookola sa opakujúcimi úlohami. Ak sa vám teda podarí získať stretnutie, určite využite túto príležitosť naplno! Najlepšiou voľbou je z tohto stretnutia spraviť zážitok a viesť ho tak, aby bolo aj zábavné pre zúčastnených. Vďaka tomu si vás zástupcovia firmy oveľa jednoduchšie zapamätajú, čo je veľmi žiadúce. A pravdepodobne sa aj potešia, že zažili v práci po dlhej dobe konečne niečo nové a nápadité.
A teraz ku mojej skúsenosti. Naše stretnutie trvalo asi 1 hodinu a na samotnú prezentáciu nášho biznisu a služieb, ktoré ponúkame, sme využili iba okolo 15 minút. Rozprávali sme sa o všetkom možnom, od gamingu na hracích konzolách až po našu špeciálnu službu – preklad porna. My sme sa cítili na stretnutí príjemne. A tak isto aj druhá strana – korporátny zamestnanec. Práve takýmto odlišným prístupom sa nám podarilo z neho spraviť nášho evangelistu vrámci spoločnosti, pre ktorú pracuje.
Ľudia milujú zmenu. Niečo nové, niečo čo sa vymyká zo šedého priemeru. Niečo, čo sa na prvý pohľad odlíši. Ak dokážete zaujať svojou kreativitou hneď na prvom stretnutí, protistrana si vás nielenže lepšie zapamätá, ale tiež takto podáte dôkaz o svojej kredibilite. Pokiaľ niekto vie umne a nápadito okoreniť svoju biznis prezentáciu, veľmi pravdepodobne nebude žiadné béčko.
Keď príde ku obchodným stretnutiam, majte na pamäti – klúčom k úspechu je odlíšiť sa od davu. A samozrejme, baviť sa popri tom.
Zdroj: blog.pavelsvitek.com
Najnovšie video
Rektor UK Števček: Je neakceptovateľné, aby štát diktoval, čo sa bude študovať a čo nie
Fontech
ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK
Porsche leje ďalšie desiatky miliónov eur do firmy „európskeho Elona Muska“. Vlastní takmer štvrtinu
Tesla zdvojnásobuje počet testerov. 5. úroveň autonómneho riadenia má prísť ešte do konca 2021
Overené, vyvrátené, uzavreté - tisíce Slovákov zdieľali na FB Sulíkov hoax. Tvrdil, že vakcíny zasahujú do ľudskej DNA
HDD vôbec neumierajú, ich budúcnosť je stále pred SSD. Známy výrobca chce až 100 TB disky