Odvážna kampaň ku Dňu matiek od známej stránky pre dospelých sa nebojí ničoho

  • Kreativite sa medze nekladú, čo sa v tejto kampani dokonale potvrdilo
  • Výzva na prejavenie lásky našim matkám prišla aj od porno stránky, čo by čakal len málokto
unsplash.com - @charlesdeluvio/@andrewtneel
  • Kreativite sa medze nekladú, čo sa v tejto kampani dokonale potvrdilo
  • Výzva na prejavenie lásky našim matkám prišla aj od porno stránky, čo by čakal len málokto

Druhá májová nedeľa je každoročne dňom venovaným našim milovaným mamám, ktorých by sme mali láskou zavaliť každý deň v roku, no pri príležitosti Dňa matiek o to viac. Tento sviatok sa oslavuje na celom svete a tak môžeme vnímať rôzne kampane na podporu lásky k našim mamám od rôznych spoločností z rôznych kútov sveta. Jedna z kampaní vyčnieva nad ostatnými svojou odvahou a kontroverznosťou, avšak jej autorom je portál, od ktorého tá kontroverznosť vôbec neprekvapuje.

Kampaň od známej porno stránky xHamster, o ktorej informuje portál Adweek.com, nesie označenie #MomsBeforeMILFs, a kto má aspoň minimálny prehľad v tejto téme, vie o čom je reč. Každý, kto videl legendárnu komédiu Prci, prci prcičky tak si určite pamätá Stiflera a jeho príťažlivú mamu, ktorú vo filme dvaja kamaráti pomenovali prezývkou MILF – Mother I’d Like to F**k, podľa čoho je v súčasnosti pomenovaná najobľúbenejšia kategória filmov pre dospelých.

V prípade, ak sa v deň matiek niekto rozhodne navštíviť stránku xHamster a vyhľadať si video z tejto kategórie, otvorí sa mu pop-up okno, v ktorom sa objaví upozornenie „Je Deň Matiek! Zavolaj svojej mame, ok? MILF počkajú.“ 

Je to len šialený spôsob, ako sa spojiť s našimi používateľmi a prekvapiť ich, keď to najmenej očakávajú. Pre stránku s obsahom pre dospelých je to naozaj protirečivé, aby propagovala posolstvo Dňa matiek, a sme si istí, že naši používatelia ho budú milovať tak, ako my.“ uviedol s nadšením viceprezident Alex Hawkins, ktorého cituje portál Knowtechie.com.

Kreativite sa medze nekladú, no všetko má svoje hranice, toho sa však nedržal kreatívny tím okolo ostrieľaného Španiela Pancho Cassis, ktorý stojí za touto kampaňou. Jedno je však isté, a to fakt, že táto kampaň bude mať dosah na veľké množstvo ľudí z celého sveta, veď podľa údajov Adweek.com má jeden z najväčších portálov s videami pre dospelých 15 miliárd návštev ročne, čo je 1,2 miliardy mesačných návštev.

zdroje: adweek.com; knowtechie.com

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá