Ondrej a Kamila odišli z práce a dnes im značky platia za to, že cestujú

  • Rozhodnutie spoznať svet prišlo vo chvíli, keď Kamila našla Ondreja o druhej ráno stále pracovali v kancelárii
  • K tomu prišla ponuka na predaj firmy a bolo "vymaľované"
  • Zbavili sa majetku a dnes im značky platia za promo
zdroj: the SIKLS
  • Rozhodnutie spoznať svet prišlo vo chvíli, keď Kamila našla Ondreja o druhej ráno stále pracovali v kancelárii
  • K tomu prišla ponuka na predaj firmy a bolo "vymaľované"
  • Zbavili sa majetku a dnes im značky platia za promo

Nejeden z nás už mal nutkanie všetko nechať tak, zbaliť sa a jednoducho odísť niekam pod palmu. Zväčša však takéto plány skončia len pri bujarých predstavách a v pondelok si aj tak prídeme sadnúť k svojmu pracovnému stolu do budovy v centre mesta.

Takýmto životom žili aj Kamila s Ondrejom, avšak len do určitého bodu, kedy sa rozhodli dať stopku neustálej vyťaženosti, opustili zažitý stereotyp a svoju komfortnú zónu.

Príbeh tejto netradičnej českej rodinky začal už v roku 2013, kedy sa po sedemmesačnej známosti tajne vzali v Cannes. Ich svadobné fotky urobili dojem a rýchlo sa dostali aj za hranice Českej republiky.

Od tej doby vo svojom voľnom čase spravovali svoj blog, kde dávali rôzne tipy na „lowcostové“ cestovanie. Presne po štyroch rokoch od ich netradičnej svadby padlo rozhodnutie vymaniť sa z bežného života a zažiť niečo, po čom aspoň raz v živote na chvíľu túži každý z nás – zbaliť si kufor a vydať sa do neznáma. A Kamila s Ondrejom to vzali naozaj od podlahy – predali firmu, kúpili letenky a s jediným kufrom sa už pár mesiacov túlajú po svete.

Pomaly spoznávajú nielen čaro cestovania, ale aj spôsoby, ako si vďaka objavovaniu nových krajín slušne privyrobiť. Dnes už majú veľmi dobre rozbehnutý svoj Youtube kanál aj Instagram, kde ich sledujú tisíce fanúšikov.

Od minulého roku sa mladému páru spolu s ich dvojročným synom Elliotom podarilo precestovať viac ako 20 krajín na štyroch kontinentoch. Väčšinou si vyberajú tropické destinácie, ako sú Filipíny, Havaj, Kajmanské ostrovy. Napriek tomu, že cestujú s dieťaťom, neboja sa vypraviť za dobrodružstvom ani do Vietnamu, Mexika či Kamboďže.

Samozrejme, tento manželský pár má na svojich cestách stále množstvo pracovných povinností. Ponuky na spolupráce však dostávajú kvôli ich cestovateľskému nadšeniu, ako aj vďaka ich viac ako 50-tisícovej fanúšikovskej základni.

Medzi pracovné povinnosti týchto cestovateľov patrí napríklad oslovovanie hotelov a rezortov s ponukou spolupráce. Ponúknuť im môžu nielen propagáciu, ale aj vytváranie komerčných fotografií a videí. Nie sú pritom v tejto oblasti žiadni profesionáli, všetko sa naučili za pochodu „na kolene,“ keď ich syn spal.

V ich cestovateľských začiatkoch boli pritom radi, keď na oplátku dostali od značiek aspoň nejaký barter či ubytovanie a stravu od hotelov zadarmo. V súčasnosti tento mladý pár hotely za spoluprácu odmeňujú už aj finančne.

Dnes môžu hrdo povedať, že jednotlivé spolupráce im neznižujú len náklady na cestu, ale začínajú im aj generovať dostatočný zisk na plnohodnotné užívanie si života. Medzi ich partnerov patria napríklad Olympus, GoPro alebo sieť hotelov Marriott.