[Diskusný Klub] Novinár Boka: Cez východnú hranicu sa pašujú drogy aj orgány. Film Čiara je slabý odvar.

[Podcast s Romčom] Ich klienti majú miliardové obraty. Na Slovensku čelia podnikatelia týmto problémom

Podcast s Romčom: Kuracie prsia zo supermarketu majú až 40 percent vody a množstvo chemikálií

Optická ilúzia v podobne nového loga dokonale imituje hudbu. Nastavil Sonos nový marketingový trend?

  • Značka Sonos je známa kvalitou svojich výrobkov a patrí k najznámejším značkám svojho druhu
  • Vytvorila nové brilantné logo, ktoré funguje ako optická ilúzia, ktorú môžeš počuť
Instagram/ sonos , Reddit/ Garage_Dragon
  • Značka Sonos je známa kvalitou svojich výrobkov a patrí k najznámejším značkám svojho druhu
  • Vytvorila nové brilantné logo, ktoré funguje ako optická ilúzia, ktorú môžeš počuť

Sonos pôsobí od roku 2002 a za ten čas si jeho produkty získali mnohých fanúšikov. Vďaka kvalite svojich výrobkov, novým a inteligentným nápadom patrí medzi najlepších výrobcov bezdrôtového digitálneho hudobného multiroom systému.  

 
 
 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Sonos (@sonos),

Využívajú ho mnohí spokojní zákazníci po celom svete vo viac ako šesťdesiatich štátoch. Tých príjemne prekvapil nápad, s ktorým Sonos spolu so svojimi partnermi prišiel. Značka vytvorila statický dizajn loga, ktorý môžeš v podstate počuť. 

Dokonalá optická ilúzia

Reklama vždy zaujme, ak je niečim iná, originálna a väčšinu ľudí osloví najmä vtedy, ak je jej súčasťou aj optická ilúzia. Tá, ktorou sa prezentuje Sonos, je zrejme jedna z najlepších, aké kedy kto dal dokopy.

zdroj: Reddit/Garage_Dragon

Unikátnu optickú ilúziu tvoria rôzne pruhy s logom Sonos. Pri posúvaní nahor a nadol vytvárajú pulzujúce reproduktory. Tento efekt pre značku vytvoril Bruce Mau Design ako súčasť novej identity. Dizajn loga je jej súčasťou už od roku 2015. Ich totožnosť sa ďalej rozvíja a spolu získali už niekoľko ocenení, napríklad Cannes Liona a Adweekovho Cleverest Logo of the Year.

Nadšení užívatelia

Na neobyčajnosť loga upozornil jeden užívateľ na Reddite. Pod jeho príspevkom sa okamžite objavili komentáre nadšených užívateľov. 

Páči sa mi, ako keď pohybujem obrazovkou nahor, v oboch smeroch vlny vždy smerujú dovnútra. Očakával by som, že sa to zmení, keď sa posúvate opačným smerom,“ napísal jeden z nich.

Nemôžem to prestať robiť,“ dodal ďalší užívateľ. Spoločnosť Sonos je známa aj inými reklamami, ktoré vedia vyraziť dych. Vyznačujú sa originalitou, profesionalitou a perfektným zmyslom pre detail smerovaný presne na miesta, ktoré užívateľa presvedčia o tom, aby si vybral Sonos produkty. Možno aj preto si značka získala toľko fanúšikov a verných užívateľov po celom svete. 

 
 
 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Sonos (@sonos),

Zdroje: creativeblog.com, theverge.com

Najnovšie video

Najnovší podcast

[Podcast s Romčom] Ich klienti majú miliardové obraty. Na Slovensku čelia podnikatelia týmto problémom

Najnovšie