Oriflame počas koronakrízy aktivizoval nečinných poradcov

  • Značka švédskej prírodnej kozmetiky je jednou z prvých, ktoré na svete všeobecne zaviedli priamy predaj
  • Napriek tomu, že jej produkty si môžete kúpiť aj online, základ predaja tvoria Oriflame poradcovia a poradkyne a ich obchodné tímy
  • Práve dlhšie neaktívnych poradcov sa spoločnosti Oriflame Slovensko podarilo zmobilizovať, a to dokonca počas kritických týždňov predaja
Oriflame
  • Značka švédskej prírodnej kozmetiky je jednou z prvých, ktoré na svete všeobecne zaviedli priamy predaj
  • Napriek tomu, že jej produkty si môžete kúpiť aj online, základ predaja tvoria Oriflame poradcovia a poradkyne a ich obchodné tímy
  • Práve dlhšie neaktívnych poradcov sa spoločnosti Oriflame Slovensko podarilo zmobilizovať, a to dokonca počas kritických týždňov predaja

Koronakrízu zaznamenala skôr či neskôr azda každá spoločnosť. Inak to nebolo ani s Oriflame Slovensko, ktorá počas kritických týždňov zaznamenala pokles aktivity poradcov a zníženie počtu objednávok.

Narástol počet poradcov, ktorí si už dlhšie nič neobjednali. “Vnímali sme potrebu nájsť iný dôvod objednávok, ako je nevyhnutný nákup kozmetiky,” povedala Natália Ormandy, marketingová managerka Oriflame Slovensko, “Dlhodobo vnímame, že naši poradcovia – aj viac, aj menej aktívni – sú viac angažovaní, ak majú možnosť svojou aktivitou aj priamo pomôcť.”

Oriflame
zdroj: Oriflame

Preto vymysleli aktiváciu poradcov práve cez poskytnutie možnosti svojimi objednávkami pomôcť iným. Pozornosť zamerali na vyťažený zdravotnícky personál, ktorý je aktuálne vystavený zvýšeným nárokom na umývanie a dezinfekciu, v dôsledku čoho je pokožka ich rúk pravidelne dehydratovaná a neprimerane namáhaná.

“Poradcov, ktorí dlhodobejšie neurobili objednávku, najneskôr ju urobili v januári toho roka, sme motivovali k nákupu tým, že za objednávku akéhokoľvek produktu z katalógu 6/2020, sme poslali jeden krém na ruky zdravotníkom,” vysvetlila mechanizmus Natália Ormandy, “Aktivitu sme posilnili nielen online komunikáciou, ale aj ich telefonickým kontaktovaním. Pozitívne reakcie poradcov a ich následná aktivita nám výrazne pomohli s predajom.”

Oriflame
zdroj: Oriflame

Cieľom bolo poslať zdravotníkom 3 000 krémov na ruky, napokon ich spoločnosť Oriflame Slovensko poslala až 4 585. Krémy boli na Deň sestier, 11. mája 2020, rovnomerne rozdelené do 3 červených nemocníc v Bratislave (Nemocnice akademika Ladislava Dérera i Národného ústavu detských chorôb), Martine (Univerzitná nemocnica Martin) a v Košiciach (Univerzitná nemocnica Louisa Pasteura).

Zdroj: TS/Oriflame

Najnovšie video